artificial intelligence, brain, think-3382507.jpg

180+ статистичних даних цифрового маркетингу, які змінюють стратегію у 2024 році

Як автори контенту, наш правий мозок ненавидить математику. Ще в школі ми боялися, коли вчителі просили нас показати нашу роботу за відповіддю на проблему. Але хоча ми все ще ненавидимо математику, тепер ми розуміємо причину того, що нам завжди потрібно демонструвати свою роботу: нам потрібно було знати «чому», що підтверджує те, як ми дійшли до певної точки.

Те саме стосується цифрового маркетингу. Ви хочете знати справжні причини, чому ви використовуєте одну маркетингову стратегію замість іншої! Наша робота сьогодні полягає в тому, щоб «показати вашу роботу» для вас за допомогою 165 ключових цифрових маркетингових статистичних даних у п’яти різних категоріях.

Ця стаття дасть вам дані, які з упевненістю підтвердять кожне маркетингове рішення, яке ви приймете у 2024 році та надалі.

Чому статистика цифрового маркетингу важлива?

Ми знаємо, що нам потрібно довести сенс нашої роботи статистикою цифрового маркетингу, але ось ще кілька причин, чому прийняття рішень на основі даних у маркетингу є таким важливим:

  • Статистика допоможе вам визначити пріоритети ваших зусиль. Якщо ви впроваджуєте стратегію багатоканального маркетингу, ви захочете знати, як певні платформи працюватимуть порівняно з іншими. Завдяки статистиці, яка підтверджує ваш вибір, ви можете знати, які канали можуть потребувати більше ресурсів порівняно з іншими.
  • Статистика цифрового маркетингу допомагає залишатися конкурентоспроможними.
  • Завдяки цим точкам даних ви можете знати, що роблять інші, і це може допомогти вам випередити своїх конкурентів.
  • Будьте в курсі трендів. Дані розкривають закономірності та тенденції цифрового маркетингу, які можуть допомогти вам визначити стратегії та платформи, на яких доцільно бути одним із перших.
  • Дані можуть звільнити місце для інших стратегій.
  • Коли ви використовуєте статистику цифрового маркетингу, ви повністю впевнені в тому, що спрацює. Таким чином, ви зможете витрачати менше часу на розробку стратегії та зосередитися на інших завданнях, як-от перевірці веб-сайту! Зрештою, ваші цифрові маркетингові зусилля будуть марними без потужного веб-сайту.

Використовуйте цю статистику цифрового маркетингу, щоб допомогти розвивати свій бізнес за допомогою нашого безкоштовного шаблону стратегії розвитку!

Статистика галузі цифрового маркетингу за 2024 рік

Погляньте на галузь цифрового маркетингу з висоти пташиного польоту за допомогою цих поширених запитань і статистики.

Наскільки велика індустрія цифрового маркетингу?

  • Глобальний ринок цифрової реклами та маркетингу на 2024 рік оцінюється в 667 мільярдів доларів США, а до 2026 року, за прогнозами, досягне 786,2 мільярда доларів.
  • Зараз ринок цифрової реклами та маркетингу в США оцінюється в 460 мільярдів доларів.

Які темпи зростання цифрового маркетингу?

  • Загальний річний темп зростання цифрового маркетингу з 2020 по 2026 рік прогнозується на рівні 9%.
  • Очікується, що цифровий дисплей зросте на 15,5% CAGR, тоді як пошук – на 12,2%. Пошук займає 40,9% світового ринку цифрової реклами та маркетингу.
  • 63% компаній вже збільшили свої бюджети на цифровий маркетинг за останні роки. Крім того, 94% малих підприємств планують збільшити свої витрати на маркетинг у 2024 році.
  • У період з 2023 по 2024 рік бюджетні витрати на цифровий маркетинг у різних компаніях зросли на 10%.

Який рівень успіху цифрового маркетингу?

На це запитання немає однозначної відповіді, але ось деякі статистичні дані, які допоможуть спрямувати вас у правильному напрямку.

  • PPC повертає 2 долари за кожний витрачений 1 долар, що призводить до 200% ROI.
  • Платні рекламні канали з найвищим показником рентабельності інвестицій – це Facebook Ads і Google Ads.
  • 49% компаній кажуть, що органічний пошук приносить їм найкращу маркетингову рентабельність інвестицій.
  • Електронний маркетинг повертає від 36 до 40 доларів за кожен витрачений 1 долар.
  • Малі підприємства стверджують, що маркетинг електронною поштою є маркетинговим каналом, який приносить їм найвищу віддачу від інвестицій.
  • Понад 20% компаній кажуть, що кількість залучених потенційних клієнтів є основним фактором успіху їхніх маркетингових каналів.
  • Згідно з даними маркетологів у цьому звіті Databox, контент-маркетинг і пошукова оптимізація забезпечують найкращу рентабельність інвестицій.

Який відсоток маркетингу є цифровим?

  • 72% загального маркетингового бюджету спрямовується на канали цифрового маркетингу.
  • За оцінками, до кінця 2024 року 60% маркетингу буде цифровим, а витрати на офлайн-медіа в останні роки скорочуються.

Чи затребуваний цифровий маркетинг у 2024 році?

  • Згідно з даними Бюро статистики праці, до 2026 року попит на роботу в маркетингу зросте на 10% — це буде вище середнього показника для всіх професій.
  • Цифровий маркетинг вважається найшвидше зростаючою затребуваною професією у 2024 році. Насправді,
  • планується, що до 2032 року кількість вакансій у цифровому маркетингу зросте на 6% (більше, ніж середній темп зростання кількості робочих місць).
  • Менеджери з маркетингу клієнтів і менеджери з пошукового маркетингу входять до списку CNBC із 10 найшвидше зростаючих вакансій у США.

Більше статистики цифрового маркетингу

  • Середній місцевий бізнес вкладає 5-10% свого доходу в бюджет цифрового маркетингу, але для великих компаній ця цифра може зрости приблизно до 14%.
  • Люди витрачають на 50% більше в компаніях, які регулярно відповідають на відгуки.
  • 93% людей читають огляди в Інтернеті, перш ніж зробити покупку.
  • Споживачі можуть провести на сайті до 5 разів довше, якщо вони взаємодіють із поганими відгуками.
  • Google займає 92% загальної частки світового ринку пошукових систем.
  • 45% покупців купують онлайн, а потім забирають у магазині.
  • Три чверті підприємств повідомляють про те, як їхні маркетингові кампанії безпосередньо впливають на загальний дохід.
  • 52% підприємств використовують маркетингові звіти про атрибуцію.
  • 91% підприємств використовують програмне забезпечення CRM для маркетингу та звітності про платіжну рекламу.

Статистика онлайн-реклами

Статистика онлайн-реклами допоможе вам зрозуміти, куди витрачати, тож використовуйте ці дані, щоб сформулювати свою стратегію.

Наскільки ефективна онлайн-реклама?

  • Цифрова реклама може підвищити впізнаваність бренду на 80%.
  • 90% користувачів Інтернету побачать рекламу Google під час роботи в Інтернеті.
  • Споживачі на 155% частіше шукатимуть терміни, пов’язані з вашим брендом, після того, як вони побачили медійну рекламу.
  • Клієнти на 70% частіше зроблять покупку за допомогою ретаргетингової реклами.
  • PPC повертає 2 долари США за кожний витрачений 1 долар — це 200% ROI.
  • Коли хтось виконує пошук після того, як спочатку побачив пов’язану медійну рекламу, ймовірність здійснення конверсії становить 59%.
  • Пошукова активність користувача зростає на 155% після показу медійної реклами.
  • 27% споживачів шукають компанію після перегляду медійної реклами.
  • PPC генерує вдвічі більше відвідувачів веб-сайту, ніж SEO.
  • Платні рекламні канали з найвищим показником рентабельності інвестицій – це реклама у Facebook і Google Ads.
  • Оголошення PPC у результатах пошуку викликають 45% кліків сторінок.
  • 75% людей кажуть, що онлайн-реклама полегшує пошук того, що вони шукають.
  • Відвідувачі веб-сайту, отримані з реклами PPC, мають на 50% вищу ймовірність конверсії, ніж звичайні відвідувачі.

Чи отримуєте ви найвищу рентабельність інвестицій за допомогою реклами PPC? Дізнайтеся швидко за допомогою безкоштовного оцінювача ефективності Google Ads.

Наскільки велика індустрія онлайн-реклами?

  • Загальні витрати на пошукову рекламу в 2024 році становитимуть 132 мільярди доларів.
  • У 2023 році витрати на цифрову рекламу в усьому світі досягли 485 мільярдів доларів США, а до кінця 2024 року вони зростуть до 526 мільярдів доларів США.

Який відсоток реклами в Інтернеті?

  • Минулого року 62% реклами було в Інтернеті, і за прогнозами цього року цей показник перевищить 8,4%.
  • Річні темпи зростання цифрових ЗМІ вищі, ніж офлайн-медіа.

Який відсоток онлайн-реклами припадає на соціальні мережі?

  • На соціальні мережі припадає 33% усіх витрат на цифрову рекламу.
  • Очікується, що до кінця 2024 року щорічні витрати на рекламу в соціальних мережах перевищать 220 мільярдів доларів.
  • 15% трафіку веб-сайту середньої компанії припадає на платний пошук,
  • у той час як платний соціальний трафік становить лише 5% загального трафіку веб-сайту.

Наскільки популярна цифрова реклама?

  • 65% підприємств малого та середнього бізнесу мають PPC-кампанії.
  • 45% малих підприємств мають стратегію платного пошуку. Крім того, 55% використовують медійну рекламу.
  • 96% доходу Google приносить Google Ads.

Додаткова статистика онлайн-реклами

Перш ніж витратити ні копійки на онлайн-рекламу, обов’язково перевірте цю статистику PPC.

  • Для оголошень у пошуковій мережі слід пам’ятати про деякі галузеві контрольні показники:
    • Середній показник кліків для Google Ads у всіх галузях становить 6,11%.
    • Середня ціна за клік у всіх галузях зараз становить 4,22 дол.
    • Середня ціна за придбання в усіх галузях становить 53,52 дол.
    • Середній коефіцієнт конверсії в усіх галузях становить 7,04%.
  • Шахрайство з цифровою рекламою обійшлося рекламодавцям у США в 15,9 мільярда доларів лише за минулий рік.
  • Менше 20% маркетологів використовують A/B-тести цільової сторінки, щоб підвищити рівень конверсії.
  • Не знаєте, що перевірити? Отримайте натхнення з цих прикладів цільових сторінок.
  • Приблизно від 70% до 80% людей повністю ігнорують платну цифрову рекламу. Переконайтеся, що ваша реклама виділяється привабливою рекламою, яка відповідає вашому цільовому ринку.

Статистика SEO за 2024 рік

Ці тенденції та статистичні дані про пошукову оптимізацію малюватимуть галузеву картину разом із місцем вашого бізнесу в ній.

Скільки коштує індустрія SEO?

  • У 2024 році індустрія SEO коштує майже 90 мільярдів доларів, порівняно з 75 мільярдами доларів у 2023 році.

Скільки трафіку генерує SEO?

  • 53% усього трафіку веб-сайту припадає на звичайний пошук.
  • Компанії, які ведуть блоги, отримують на 55% більше трафіку на свої веб-сайти.

Чи все ще актуальне SEO у 2024 році?

  • 61% маркетологів кажуть, що генерація трафіку та потенційних клієнтів є для них завданням номер один…тож так.
  • Оскільки використання генеративного штучного інтелекту зростає, робочі процеси SEO змінюються. Наприклад, у той час як дві третини підприємств використовують штучний інтелект для мозкових штурмів вмісту, чернеток і планів, 25% компаній стурбовані впливом штучного інтелекту на трафік веб-сайту.

Як SEO підвищує ROI?

  • SEO-ліди мають майже 15% закриття.
  • 49% компаній кажуть, що органічний пошук приносить їм найкращу маркетингову рентабельність інвестицій.

Скільки великі компанії витрачають на SEO?

  • Великі компанії можуть витрачати від 10 000 до 20 000 доларів США на пошукову оптимізацію на місяць, залежно від того, на якому етапі вони займають свою стратегію.
  • Малі та середні компанії можуть витрачати від 5 000 до 10 000 доларів на місяць на пошукову оптимізацію.
  • Малі та місцеві підприємства витрачають 1000-5000 доларів на місяць на пошукову оптимізацію.

Який відсоток людей переходять на сторінку 2 у Google?

  • Лише 25% людей переходять на другу сторінку в Google. Іншими словами, 75% людей ніколи не прокручують першу сторінку SERP.

Який хороший відсоток органічного пошуку?

  • Сайт, який займає найвищий рейтинг у результатах звичайного пошуку Google, має середній CTR 31%.
  • Хороший середній органічний CTR становить 3-5%.

Більше статистики SEO

Ось ще деякі тенденції та статистика SEO, на які варто звернути увагу цього року.

  • Середній результат голосового пошуку містить лише 29 слів. Залишайтеся конкурентоспроможними при голосовому пошуку, зберігаючи звичайні результати вашого бренду лаконічними за допомогою потужних слів, які допоможуть швидко донести вашу думку.
  • 46% усіх пошукових запитів у Google стосуються місцевих продуктів або послуг.
  • Приблизно 92% ключових слів отримують десять пошуків щомісяця або менше.

Визначте ключові слова великого обсягу за допомогою нашого безкоштовного інструменту дослідження ключових слів.

  • Якщо ваш бренд зосереджує увагу на локальному пошуковому пошуку, вам пощастило, оскільки 28% локальних пошуків призводять до покупки протягом 24 годин.
  • Існує понад 200 факторів, які алгоритм Google розглядає під час рейтингу веб-сайту.
  • Чверть веб-сайтів малого бізнесу навіть не мають тегу H1.
  • Ні для кого не секрет, що контент-маркетинг є ключовим для розвитку бізнесу, особливо тому, що бренди, які ведуть блоги, мають на 434% більше проіндексованих сторінок, ніж ті, у яких немає.
  • Половина всіх пошукових запитів у браузері Google закінчується без кліків. Щоб боротися з цим, спробуйте маркетинг із емоціями у своєму вмісті, щоб перетворити незацікавлених користувачів у відвідувачів із задоволенням від кліків.
  • Google Analytics зараз є найбільш використовуваним інструментом SEO.

Статистика маркетингу в соціальних мережах за 2024 рік

Статистика маркетингу в соціальних мережах доводить, наскільки швидко зростає простір, і це дані, які ви не захочете пропустити цього року.

Наскільки великий ринок соціальних мереж?

  • За оцінками, до 2028 року розмір ринку соціальних мереж становитиме майже 256 мільярдів доларів.
  • 93% користувачів Інтернету користуються соціальними мережами.

Який відсоток маркетингу здійснюється в соціальних мережах?

  • У середньому компанії виділяють 14,9% свого маркетингового бюджету на соціальні мережі.

Скільки підприємств використовують соціальні мережі для маркетингу?

  • Понад 91% компаній використовують соціальні мережі для маркетингу.

Наскільки конкурентоспроможна індустрія соціальних мереж?

  • 93% підприємств активно працюють у Facebook, а 86% також користуються перевагами реклами у Facebook.
  • На даний момент у 2024 році на LinkedIn було 67 мільйонів компаній, що зросло з 55 мільйонів у 2023 році.
  • В Instagram більше 200 мільйонів бізнес-акаунтів.
  • Понад 35 мільйонів компаній доступні для перегляду на Snapchat — на 5 мільйонів більше, ніж минулого року.

Яка платформа соціальних медіа найшвидше розвивається у 2024 році?

  • TikTok є найшвидше зростаючою платформою соціальних медіа: 40% компаній планують включити TikTok у свою стратегію соціальних медіа до 2024 року.
  • TikTok охопив 1 мільярд активних користувачів лише за п’ять років (для цього Facebook знадобилося вісім!), причому 100 мільйонів із цих користувачів перебувають у США.

Який канал у соціальних мережах найпопулярніший у 2024 році?

Найпопулярнішою платформою соціальних медіа у 2024 році є Facebook, однак це може відрізнятися залежно від того, які типи демографічних показників конкретно шукає ваш бізнес. Перегляньте наше зручне зображення нижче, щоб побачити, яка платформа найбільш популярна для вашої аудиторії та галузі:

Скільки коштує реклама в соціальних мережах у 2024 році?

Ось кілька контрольних показників рекламної індустрії Facebook на 2024 рік, про які варто пам’ятати:

Для рекламних кампаній у Facebook:

  • Середній рейтинг кліків у галузях становить 1,51%.
  • Середня ціна за клік у галузях становить 0,83 дол.

Для рекламних кампаній у Facebook:

  • Середній рейтинг кліків у галузях становить 2,50%.
  • Середня ціна за клік у галузях становить 1,92 дол.
  • Середній коефіцієнт конверсії в галузях становить 8,25%.
  • Середня вартість одного потенційного клієнта в галузях становить 23,10 доларів США.

Більше маркетингової статистики в соціальних мережах

  • Середньостатистичний дорослий американець проводить у соціальних мережах понад 2 години щодня.
  • 91% споживачів заходять на сайти соціальних мереж із мобільного пристрою. Це означає, що ви хочете бути впевнені, що ваша стратегія мобільного маркетингу включає соціальні мережі.
  • Майже половина користувачів соціальних мереж покладаються на рекомендації брендів від впливових осіб.
  • Менше 5% підприємств використовують відеорекламу Facebook, тому це велика можливість для брендів, які прагнуть виділитися.
  • 90% користувачів Instagram стежать принаймні за одним бізнесом на платформі.
  • Понад 80% бізнесів B2B використовують X для органічного маркетингу в соціальних мережах і реклами X (Twitter).
  • Є 397 мільйонів щоденних активних користувачів Snapchat, і вони відкривають додаток більше 30 разів на день.
  • Користувачі Snapchat частіше купують товари чи послуги зі свого мобільного пристрою. Вони також на 60% частіше роблять імпульсивні покупки.
  • Середня частота проведення пальцем угору для реклами Snapchat становить 50%, а середня вартість одного пальця становить лише 0,30–1,00 дол.
  • Щодня у світі створюється 5 мільярдів знімків.
  • Соціальна медіа-платформа, якій споживачі США найбільше довіряють, — LinkedIn.
  • 80% B2B-бізнесу використовують рекламу LinkedIn, а 96% B2B-маркетологів використовують LinkedIn для органічного маркетингу в соціальних мережах.
  • 30% залученості середнього бізнесу в LinkedIn припадає на його співробітників.
  • LinkedIn Ads є провідною платформою для націлювання на аудиторію з понад 200 характеристиками націлювання, які маркетологи можуть вибрати.
  • TikTok перемагає як платформа соціальних медіа з найвищим рівнем залученості на пост.
  • 72% користувачів TikTok вважають рекламу TikTok «надихаючою», а 70% користувачів сказали, що реклама TikTok навіть приємна.
  • 25% користувачів TikTok досліджували або купували продукт після того, як побачили про нього в TikTok.
  • 95% користувачів Pinterest мають додаток, який допомагає їм планувати або робити покупки. Насправді 52% користувачів Pinterest бачили щось у додатку та згодом зробили покупку онлайн.
  • 64% споживачів, які переглядають фірмові відео в соціальних мережах, зробили покупку після.

Статистика електронного маркетингу за 2024 рік

Перегляньте цю статистику, яка показує, наскільки ефективним може бути маркетинг електронною поштою.

Скільки коштує індустрія електронного маркетингу?

  • До 2027 року галузь електронного маркетингу зросте до 17,9 мільярдів доларів.

Наскільки велика індустрія електронного маркетингу?

  • Прогнозується, що кількість користувачів електронної пошти в усьому світі зросте до 48 мільярдів користувачів до кінця 2024 року.

Який рівень успіху електронного маркетингу?

  • Середній показник відкриття в усіх галузях становить 80%, а середній показник кліків – 2,78%.
  • Малі підприємства стверджують, що маркетинг електронною поштою є маркетинговим каналом, який приносить їм найвищу віддачу від інвестицій.

Яка середня рентабельність інвестицій для електронного маркетингу?

  • Середня рентабельність інвестицій у маркетинг електронною поштою становить від 36 до 40 доларів США за кожен 1 долар США.

Який відсоток електронних листів є маркетинговими?

  • Хоча доступні дані не дають чіткого відсотка, відомо, що маркетингові електронні листи переважають у вхідних. Насправді щодня надсилається 2 мільярди електронних листів, причому люди отримують близько 120 маркетингових електронних листів на день.

Чи працює електронний маркетинг у 2024 році?

  • 87% підприємств використовують маркетинг електронною поштою для розповсюдження свого контенту. Це робить його другим за популярністю маркетинговим каналом після соціальних медіа з 89%.

Чи зростає маркетинг електронною поштою?

  • У найближчі роки кількість електронних листів, що надсилаються щодня, зросте на 2 мільярди. Це означає, що електронна пошта стане більш популярною серед користувачів, а також серед маркетологів.
  • 78% маркетологів сказали, що електронна пошта важлива для загального успіху компанії.
  • Маркетинговий текст електронною поштою є одним із найпопулярніших випадків використання генеративного ШІ, оскільки 41% компаній використовують штучний інтелект для створення вмісту електронної пошти.

Додаткова статистика електронного маркетингу

  • 64% малих підприємств кажуть, що використовують маркетинг електронною поштою, щоб охопити своїх ідеальних клієнтів.
  • Приблизно 1 з кожних 5 кампаній електронної пошти не є зручними для мобільних пристроїв.
  • 80% маркетологів кажуть, що краще відмовляться від соціальних медіа, ніж від електронного маркетингу.
  • 64% малих підприємств уже використовують маркетинг електронною поштою, тож ви не захочете пропустити можливість скористатися цим недорогим способом просування свого бізнесу.
  • 33% людей відкриють електронний лист просто тому, що вважають тему листа помітною.
  • 47% одержувачів електронної пошти вирішують відкрити лист лише на основі теми.

Статистика сайту за 2024 рік

Використовуйте цю дивну статистику веб-сайту, щоб підвищити видимість і продуктивність вашого веб-сайту.

Чому оптимізація сайту важлива?

  • Відвідувачам потрібно приблизно півсекунди, щоб сформувати думку про ваш веб-сайт.
  • 38% людей перестануть взаємодіяти з веб-сайтом, якщо вміст або макет непривабливі.
  • Три чверті споживачів кажуть, що оцінюють довіру до компанії на основі дизайну веб-сайту.
  • Веб-сайти, які мають чудову взаємодію з користувачем, генерують на 400% вищий коефіцієнт конверсії.

Яка хороша швидкість завантаження сторінки сайту?

  • Майже половина всіх споживачів очікує, що максимальний час завантаження середнього веб-сайту становить 2 секунди.

Скільки відсотків компаній мають веб-сайт?

  • 72% малих підприємств мають веб-сайт.

Більше статистики сайту

  • Майже 60% людей сказали, що вони б не рекомендували компанію, якби вона мала погано розроблений мобільний веб-сайт.
  • Близько 40% людей перестануть взаємодіяти з веб-сайтом, якщо зображення завантажуються занадто довго.
  • У 70% веб-сайтів малого бізнесу на домашній сторінці відсутній заклик до дії.
  • Майже 90% споживачів будуть робити покупки у конкурента після поганого досвіду веб-сайту.
  • Інвестиції в користувальницький досвід вашого сайту призводять до прибутку в розмірі 100 доларів США за кожен витрачений 1 долар США.
  • 73% підприємств інвестують у веб-дизайн, щоб допомогти своєму бренду виділитися серед конкурентів.
  • 44% споживачів розповідають іншим про негативний досвід веб-сайту.
  • В середньому, користувачі читають 28% тексту на сторінці сайту.
  • 90% сторінок веб-сайту не генерують органічний трафік. Дізнайтеся, яку оптимізацію можна застосувати до свого веб-сайту, за допомогою нашого повного візуального посібника з пошукової оптимізації на сторінці.
  • Більше половини всього світового трафіку веб-сайтів надходить із мобільних телефонів.
  • Тривалість завантаження більше 2 секунд збільшить показники відмов на 50%.
  • Близько половини веб-сайтів, які займають високі позиції в SERP, використовують HTTPS. 85% людей покинуть сторінку, якщо зрозуміють, що це незахищений веб-сайт, навіть якщо у них уже є покупка.
  • 43% малих підприємств, які мають веб-сайт, цього року планують покращити ефективність свого веб-сайту.

Ще більше цифрової маркетингової статистики за 2024 рік

Хочете статистичних даних про цифровий маркетинг? Я підтримаю вас із цими додатковими тенденціями цифрового маркетингу:

  • Дохід від електронної комерції в США зріс на 7% між 2021 і 2022 роками. За прогнозами, загальний обсяг продажів електронної комерції в США досягне 1001,5 мільярда доларів до 2023 року.
  • 60% маркетологів або не знають, або не розуміють своїх основних веб-показників.
  • Відеомаркетинг є найпопулярнішою медіа тактикою для контент-маркетологів.
  • 49% компаній повідомляють, що вони швидше збільшують дохід, коли використовують відеовміст.
  • 86% споживачів кажуть, що хотіли б бачити більше відеовмісту від улюблених брендів.
  • 73% клієнтів готові витрачати більше на бренд, який має повну прозорість в Інтернеті.
  • 76% брендів повідомляють, що використовували автоматизацію маркетингу лише минулого року.
  • У 2024 році 42% підприємств збільшують свої інвестиції в стратегії доповненої та віртуальної реальності.
  • Споживачі в 35 разів частіше відкривають мобільні повідомлення, ніж електронні листи.
  • У 2024 році на мобільну рекламу припадатиме 77% усіх витрат на цифрову рекламу.
  • Відеомаркетинг зростає, 92% компаній уже вважають це однією з найважливіших частин своїх цифрових маркетингових стратегій.
  • Очікується, що роздрібні онлайн-продажі в США до кінця 2024 року складуть понад 1000 мільярдів доларів.

Використовуйте цю статистику цифрового маркетингу, щоб керувати своєю стратегією на 2024 рік

Наступного разу, коли вам потрібно буде показати «чому» за вашими маркетинговими стратегіями, візьміть цю зручну цифрову маркетингову статистику. Коли ви відчуваєте, що у вашій тактиці немає ні рими, ні причини (я був там), цифри тут, щоб допомогти.
Якщо будь-яка з цих статистичних даних здивує вас і змусить вас змінити стратегію цифрового маркетингу вашого бізнесу, подивіться, як наші рішення можуть допомогти вам випередити провідні маркетингові тренди 2024 року!

Джерело

Потрібен сайт, консультація, анімація або графічний дизайн? Лишіть заявку і я з вами зв'яжуся!
Підтримати розвиток ресурсу



Translate »
4468 4463 4455 4370 4364 4352 4347 4295 2960 3004