Якщо ви займаєтеся створенням сайтів, ви, ймовірно, чули про авторитет домену (DA). Метрика DA має довгу історію в індустрії SEO, і багато SEO-стратегів використовують її для розуміння та кількісної оцінки рейтингового потенціалу веб-сайтів.
Так що таке авторитет домену і наскільки він важливий для вашої власної стратегії SEO? Авторитет домену призначений не тільки для фахівців із SEO. Будь-хто, хто хоче зайняти вище місце в результатах пошуку, може отримати вигоду з розуміння цього показника авторитетності сайту.
Тож, почнемо!
Авторитет домену – це показник, створений Moz, програмним забезпеченням для SEO, який кількісно визначає, яке місце займе веб-сайт у результатах пошуку. Авторитет домену оцінюється за шкалою від 0 до 100, при цьому вищі бали вказують на більш високий потенціал ранжування.
Є кілька факторів, які Moz використовує для розрахунку DA, але найважливішими з них є вхідні посилання, що вказують на ваш домен, також відомі як зворотні посилання.
Moz збирає цю інформацію зі свого постійно оновлюваного індексу Link Explorer. Ресурси з великою кількістю зворотних посилань і унікальними доменами, що посилаються, з більшою ймовірністю матимуть більш високі бали DA.
Оскільки авторитетність домену оцінюється за 100-бальною шкалою, може виникнути спокуса класифікувати певні оцінки як хороші або погані. Але отримання ідеального балу DA – це майже подвиг, який коли-небудь робили лише найбільші та найпопулярніші веб-сайти.
Ось чому Моз наголошує, що цей показник є порівняльним. Веб-сайти з низькими показниками DA, як і раніше, можуть займати високі позиції в результатах пошукових систем. Допустимо, ваш ресурс має DA 25. Це може бути погано в порівнянні з мільйонами інших сайтів, але якщо цей показник вищий, ніж у ваших конкурентів, то ви, швидше за все, зможете випередити їх за важливими ключовими словами у вашій галузі.
Іншими словами, хороший показник авторитету домену повинен бути вищим, ніж у доменів, які ви сподіваєтеся переплюнути.
Цікавитесь оцінкою авторитету домену для вашого власного веб-сайту? Ви маєте багато варіантів. Ось тільки три з них:
То що насправді вам потрібно знати про авторитет домену?
Якщо ваша головна мета – просто залучити нових клієнтів з пошуку, не обов’язково знатися на всіх тонкощах цього розрахунку. Тим не менш, Domain Authority є безліч прямих додатків для розробки успішної стратегії SEO. Ось найважливіші речі, які потрібно зрозуміти про цю метрику авторитетності сайту.
Хоча DA може допомогти кількісно оцінити потенціал ранжування, він не бере участі в алгоритмі ранжування Google. Ось чому нові або невеликі веб-сайти з низькими показниками авторитету домену все ще можуть випереджати конкурентів, якщо вони створюють високоякісний, інформативний, свіжий та актуальний контент для користувачів.
Однак деякі з факторів, які використовує Moz для розрахунку авторитету, є факторами ранжування Google. Наприклад, кількість пов’язаних кореневих доменів і кількість сторінок, що посилаються. В результаті часто існує позитивний зв’язок між показниками DA та іншими показниками ефективності SEO, такими як рейтинг ключових слів, середня позиція та органічний трафік.
Авторитет домену Moz – не єдиний спосіб перевірити авторитетність сайту, доступна SEO-фахівцям. Інші великі SEO-бренди та інструменти дослідження ключових слів з великими індексами посилань розробили власні показники авторитетності. Деякі з них включають:
І оскільки кожен із цих брендів використовує свої власні унікальні розрахунки та індекси посилань, оцінки вашого сайту можуть сильно відрізнятися за кожною метрикою.
Трапляються випадки, коли оцінки DA і DR можуть сильно відрізнятися для одного і того ж домену. Група доменів, де оцінки DA значно нижчі, ніж оцінки DR, може бути пов’язана з тим, що Ahrefs враховує як якість посилань, так і авторитетність доменів, що посилаються, у своїх розрахунках DR.
Таким чином, хоча DA, можливо, є найбільш широко використовуваною метрикою авторитету в індустрії SEO, це в жодному разі не є абсолютною правдою про потенціал ранжування. Існують і інші способи зрозуміти стан здоров’я і потенціал ранжування вашого сайту крім DA.
Задовго до того як DA з’явився на сцені SEO, Google PageRank був вихідною метрикою авторитету.
Раніше Google публічно відображав PageRank веб-сторінок на панелі інструментів, але оскільки чорні оптимізатори використовували цю інформацію, щоб підвищити свій рейтинг, Google тепер тримає оцінки PageRank під замком.
По суті, щоразу, коли сторінка посилається на іншу, вона передає частину свого PageRank (або посилального капіталу). Це означає, що сторінки з великою кількістю зворотних посилань передаватимуть більше PageRank, ніж інші.
На відміну від Domain Authority, PageRank насправді є фактором ранжування, на який Google спирається під час просування веб-сторінок. Таким чином, хоча Google більше не дає нам прямого уявлення про PageRank, ви повинні розуміти, що кожне гіперпосилання, як і раніше, передається через PageRank в Інтернеті.
Оскільки розрахунок авторитету домену в основному залежить від зворотних посилань, поза сторінкові SEO-стратегії, такі як побудова посилань та цифровий PR, справді є єдиним способом підвищити такі показники авторитетності сайту, як DA.
Хоча покращення SEO на сторінці завжди буде корисно для підвищення релевантності вашого ресурсу та якості в очах Google, оптимізація на сторінці не безпосередньо впливатиме на ваш DA, як зворотні посилання.
Проте з якіснішим контентом на вашому сайті отримання зворотних посилань за допомогою стратегій за межами сайту, ймовірно, стане набагато простіше. Загалом у SEO мультидисциплінарний підхід буде більш ефективним, ніж використання однієї стратегії.
Заповніть форму, щоб замовити послугу по створенню сайта:
Заповніть форму та найближчим часом я з вами зв’яжуся: