Web-Master "TWS" Все о создании сайтов и веб-дизайне

Форми зворотного зв’язку та все, що вам слід про них знати

Який сайт може обійтися без форми зворотнього зв’язку? Правильно – ніякої, тому при створенні сайту важливо вибрати правильний плагін для цієї мети. І саме розбором цієї теми ми зараз займемося!

Який плагін вибрати?

Найпопулярніший плагін для форм зворотного зв’язку – це Contac Form 7. Швидше за все, ви про нього вже неодноразово чули, тому дещо про нього знаєте. Проте я все-таки скажу про нього кілька слів, а може, не кілька.

Contac Form 7 – це плагін максимально практичний та дуже легкий. Але є у нього головна проблема, яка лякає більшість новачків – це HTML-код. Плагін – це “коробка”, яка заповнюється потрібними полями, а створюються ці поля за допомогою тегів, і ніяк інакше.

Певний набір тегів у плагіні вже є у вигляді кнопок, але іноді можуть бути потрібні додаткові. І ось тут ще одна зручність плагіну – до нього можна додати нові теги шляхом встановлення окремих плагінів. До речі, також справа з зовнішнім виглядом форми. Або встановлюєте плагін для створення зовнішнього стилю або пишіть стиль власними ручками і завантажуєте його в додаткові стилі теми.

Але не тільки зовнішній вигляд має значення Contac Form 7. Важливо ще налаштувати лист, який ви отримуватимете, коли відвідувач заповнить форму і натисне «Відправити». Якщо ви цього не зробите, у відповідь отримаєте набір незрозумілих символів. До речі, у мене є відео, де я розповідаю, як налаштувати плагін Contac Form 7:

Так, Contact Form 7 відрізняється гнучкістю та практичністю. Його можна налаштувати практично під будь-які потреби. Але, звичайно, якщо у вас є хоча б базові знання у сфері HTML. А ще цей плагін можна підключити до карти адрес Яндекса та Google. Як? Та все за допомогою тих самих плагінів! Так вже влаштована ця CMS. І нічого із цим зробити не можна. Тільки зрозуміти та пробачити розробників. Додам ще той нюанс, що плагін, про який йтиметься, відрізняється дуже невеликою вагою і ні крапельки не гальмує роботу сайту.

Йдеться про плагін DCO Address Field for Contact Form 7. Його необхідно встановити та активувати так само, як і всі інші плагіни. Та що я вам розповідаю! Дивіться всі:

Як я зазначила у відео, проблема з Google полягала в тому, що сайт не підключений до сервісів Google, а точніше Google Maps. Щоб він працював, потрібно підключити сайт до сервісу та в налаштуваннях сайту в пункті DCO Address Field for Contact Form 7 прописати API-ключ для Google Maps.

Але найголовніше, ви бачили принцип роботи. Тому, коли ваш сайт буде підключений до Google Maps, то й плагін спрацьовуватиме чітко!

Які ще є плагіни для створення форм зворотного зв’язку?

Плагінів для створення форм зворотного зв’язку на сайті є дуже багато! Наприклад, якщо ваш сайт підключений до HubSpot, то у вас вже є відповідь на це запитання. Ця система CRM дозволяє створювати форми та інтегрувати їх на сторінки сайту через готовий код чи посилання. HubSpot має власний плагін для WP, але можна обійтися і без нього.

Якщо HubSpot сайт не підключений, то можете звернути увагу на такі доповнення:

  1. Для новачків, які тільки освоюють WP, підійде WPForms плагін. Він відрізняється простотою, зручністю та практичністю.
  2. FormMaker від WD – це чудовий варіант і для розробників, і для власників бізнесу. З його допомогою можна створювати будь-які форми, але головна особливість – це інтеграція з Google Диском.
  3. Caldera Форми. Він простий у використанні та максимально функціональний. У плагіна чудовий візуальний редактор, тому ви в реальному часі можете бачити, що відображатиметься на сторінці сайту.

А ще є плагін Contact Form Plugin – Fastest Contact Form Builder Plugin для Fluent Forms. З його допомогою можна налаштувати будь-які поля та у будь-якому положенні. Огляд на цей плагін теж є на моєму каналі YouTube, так що заглядайте!

І на завершення

Насамкінець хочу розповісти вам про такий нюанс, як «спливашки» – спливаючі вікна або просто pop up.

WordPress має можливість створювати «спливашки» без особливих складнощів! Найзручніший і найпростіший спосіб – це використання плагіна Pop-up Maker. До речі, він досить дружелюбний до Elementor, що чимало важливо, хоч і не є єдиним можливим способом створити поп-ап у Elementor. Є ще один дуже цікавий спосіб створення вікон для сторінок конструктора з можливістю створювати класний графічний дизайн для них. Але він досить складний, тому новачкам все-таки більше підійде саме Pop-up Maker.

За логікою речей для кращої індексації сайту краще, коли форму зворотнього зв’язку розміщено на окремій сторінці. Іншими словами, на сторінці є кнопка. Ви на неї натискаєте та потрапляєте на сторінку з формою. Ну, звісно, ​​«сторінки подяки» ніхто не скасовував! Хоч би який варіант оформлення форм зворотного зв’язку був обраний, сторінка подяки – це святе! Що це означає?

Це означає, що коли ви заповнюєте форму та натискаєте кнопку «Надіслати» або «Зв’язатися», то вас перекидає на сторінку подяки, що містить певний текст або навіть подарунок у вигляді чек-листа. Це класична практика, що підвищує індексацію сайту.

Потрібен сайт, консультація, анімація або графічний дизайн? Лишіть заявку і я з вами зв'яжуся!
Підтримати розвиток ресурсу



Translate »
4468 4463 4455 4370 4364 4352 4347 4295 2960 3004