Інформаційне навантаження – це дуже погано! Однак із нею нам доводиться миритися. Про що взагалі йдеться? А про те, що більшість сучасних людей по кілька годин на день проводять в Інтернеті.
Якщо ви не бачите, у чому тут проблема, я вам поясню. За весь день вони переглядають не тільки соцмережі, але й велику кількість найрізноманітніших сайтів. А тому щоб вони звернули увагу саме на ваш веб-ресурс – потрібно дуже сильно постаратися. І тут не питання смаку, а тема виживання у сфері онлайн-бізнесу!
Якщо ваш сайт не видатний, він навряд чи зацікавить відвідувачів з першого разу.
Погіршує ситуацію і той факт, що користувачі, як це не сумно, дедалі більше дурніють. Зробити з цим ви навряд чи щось можете, але можете привернути увагу візуальним оформленням вашого дітища.
Загалом у світі зареєстровано понад 1,74 мільярда сайтів! І більшість із них регулярно поповнюються новим контентом. На тлі цього факту і ще кількох інших вашому сайту доведеться прямо битися «за місце під Сонцем». Адже Інтернет – це досить токсичне середовище із неймовірним рівнем конкуренції.
Якщо вірити статистиці, а я не маю підстав їй не вірити, середньостатистичний користувач витрачає на аналіз нового ресурсу від 7 до 4 секунд. І ваше завдання зробити так, щоб всього за 4 (а краще за 3) секунди «засісти» в пам’яті відвідувача.
Якщо ваш сайт схожий на «сіреньку мишку», то ваш бізнес онлайн просто не виживе!
Правило успіху говорить, що постійні клієнти – це краще та вигідніше, ніж нові. Саме постійні клієнти приносять основну частину прибутку, а утримувати їхню увагу набагато дешевше.
Перший продаж на сайті – це не завжди успіх. Іноді це навіть збиток, оскільки залучення нового клієнта витрачається дуже багато грошей. Якщо ж вірити статистиці, то:
Саме тому, щоб старі клієнти від вас не втікали. А нові приходили, важливо зробити сайт таким, що запам’ятовується. Певною мірою це буде гарантією того, що ваші постійні клієнти знайдуть вас хоча б на вигляд. Не сподівайтеся, що відвідувачі сайту запам’ятають ваші контактні дані напам’ять.
Запам’ятовується сайт – це місток між вами та вашими клієнтами! Він наче світло, на яке злітатимуться метелики.
А тепер до суті. Йдеться про веб-дизайн та графічний дизайн. І проблема в тому, що кожен з цих термінів розуміє по-своєму. Якщо ви попросите кількох різних людей оцінити ваш сайт, то навряд чи висловлять однакову думку. Однак це практично не має значення, тому що принцип оцінки сайтів у всіх людей майже у всіх однаковий. Якщо ж не звертати уваги відвідувачів на деталі, то оцінки будуть практично ідентичними.
У користувачів Інтернету досвід практично однаковий. Принаймні, за оцінкою минулого року. Загалом всі користувачі користуються приблизно однаковими сайтами, особливо. Якщо вони популярні. Хоча ще 15 років тому користувачі, які мають досвід, могли відрізнити якісний сайт від пустушки. Новачки ж «їли» все підряд, ніж «підтримували» веб-ресурси з поганим дизайном та незручною навігацією.
На сьогодні майже всі користувачі однаково оцінюють сайти. Тому ресурси з поганим дизайном втрачають трафік. А все тому, що пошукові системи проводять ранжування сайтів не за кількістю ключових слів або фраз у сторінках, а за тим, як довго відвідувачі розглядають той чи інший ресурс. Наприклад, якщо відвідувач зайшов на сайт і відразу з нього пішов, то Яндекс це помітить і поставить “галочку”, що ресурс “поганий” і опускає його в низ рейтингової таблиці.
Власне, Google робить з сайтами так само! Тому гарний дизайн з продуманою та зручною навігацією – це не забаганка і не нав’язлива ідея веб-дизайнера. Це потреба, яка генерує трафік та залучає нових клієнтів.
Якщо ви зважилися на створення власного сайту, то після визначення цільової аудиторії та типу майбутнього ресурсу, потрібно поміркувати над тим, яким має бути його дизайн. Станом на сьогодні це дуже дієвий метод залучити нових клієнтів і точно не втратити постійних!
Заповніть форму, щоб замовити послугу по створенню сайта:
Заповніть форму та найближчим часом я з вами зв’яжуся: