Односторінкові сайти або лендинги – це популярні ресурси для просування послуг із вираженим елементом CTA – Call to Action. У перекладі з англійської означає «заклик до дії», тобто заклик для клієнтів залишити заявку і т.д.
Розберемося детальніше, що таке лендинг і чому він потрібен далеко не всім бізнесам.
Лендінг – це не просто окрема сторінка на сайті. Крім того, що її зазвичай не публікують у меню сайту, вона має виконувати конкретні завдання.
До таких завдань відносять:
Одним словом, лендінг – це добре, якщо у вас є монопродукт. З такою посадочною сторінкою у вас буде вище відсоток відвідувань і продажів, ніж якби ви робили все те саме, але через звичайний класичний сайт. Найголовніше в лендінг – це трафік! Вам будуть потрібні потенційні клієнти, щоб продаж дійсно був.
Інтернет-комерція – це перша сфера діяльності, де лендинг не потрібен. За наявності великого асортименту послуг та товарів посадкова сторінка лише заплутає відвідувачів. Тому вони просто підуть до ваших конкурентів, у яких стандартний та зрозумілий інтернет-магазин із чіткою структурою та фільтрами.
Можна спробувати зробити інтернет-магазин у формі односторінника, але це навряд чи принесе належний результат. Що ви отримаєте точно, то це контактні дані відвідувачів, що заповнили форму.
Якщо ж лендинг все-таки дуже потрібен, то розумніше впхнути його в гібридний сайт. Так називають великі багатосторінники із блогом, який регулярно поповнюється. У їх структурі можуть бути посадкові сторінки, але при цьому у них немає можливості перейти на інші розділи сайту.
На гібридних сайтах лендінги є самостійним розділом для цілеспрямованого продажу. Іншими словами, такі сторінки створюють, коли необхідно запустити рекламу на конкретний продукт або послугу. Головне не вставляти такі сторінки у структуру сайту. Інакше їхня ефективність буде дуже низькою.
Також важливо враховувати, що лендинги є неефективними у SEO. У пошукових системах вони просуваються погано. Тут доведеться витратити рекламу. Крім того, низьку ефективність посадкові сторінки дають при брендингу та ребрендингу. Головна їхня мета – продати товар чи послугу, а не робити ваш бренд упізнаваним.
Якщо ви хочете отримати відомий бренд, створюйте іміджевий корпоративний сайт. У разі коли потрібно підвищити впізнаваність торгової марки лендинг не дасть потрібного результату.
Всі односторінники схожі один на одного, а тому всім навколо вони вже набридли. Дизайн таких сторінок зазвичай включає близько шести блоків, які практично мають схожий стиль і оформлення. Тому не завжди варто практикувати такий метод продажу. Конструктори сайтів теж внесли свій негативний результат в імідж посадкових сторінок.
Лендінг – це не універсальна пігулка! Він не підходить для всього поспіль. Звичайно, в Мережі вам наполегливо розкажуть інше, але насправді все інакше. Лендінг – це не кнопка, яка робить гроші! Це лише один із інструментів інтернет-маркетингу.
Тому якщо вам потрібні продажі і у вас великі плани, варто задуматися над створенням корпоративного сайту або повноцінного інтернет-магазину. Лендінг може замінити повноцінний сайт у деяких випадках, але він ніколи не замінить собою багатосторінник.
Заповніть форму, щоб замовити послугу по створенню сайта:
Заповніть форму та найближчим часом я з вами зв’яжуся: