Web-Master "TWS"

Від соцмереж до сайтів

для вашого бізнесу
логотип

Логотип є фірмовим знаком, який люди асоціюватимуть з конкретним брендом. Він не є абстрактним набором символів чи просто гарним зображенням.

Але набагато важливішим є той факт, що логотип не повинен бути складним, розповідати про сферу діяльності і подобається вашій мамі!

Яким же має бути файний логотип?

Щоб логотип був справді суперовим, він має відповідати таким параметрам:

  1. Простота – простий дизайн робить логотип легко пізнаваним. Потенційним клієнтам буде простіше запам’ятати його. А ще логотип із простим дизайном – це універсальний елемент. Хороший логотип, як правило, має щось унікальне, але при цьому він зовсім не перевантажує увагу споживача.
  2. Запам’ятовуваність – гарний логотип легко запам’ятовується та осідає у підсвідомості потенційних клієнтів.
  3. Довговічність – ефективний логотип має бути актуальним через 10, 30 та 50 років.
  4. Функціональність – важливим є й те. Що логотип має бути не просто функціональним, а ще й адаптивним, тобто підлаштовуватися під різні програми, платформи та матеріали.
  5. Доречність – розміщення логотипу має відповідати його призначенню. Іншими словами, при створенні логотипу для магазину дитячих іграшок доцільно використовувати дитячі шрифти та відповідну колірну схему.

Як створити логотип?

Логотип у маркетингу – це вишня на верхівці торта. Адже він не просто графічний символ, а суть компанії, її образ. Створити логотип – справа не легка: є багато нюансів, які потрібно врахувати при його розробці. І щоб не гадати, а як же має бути і не тинятися «як їжачок у тумані в пошуках конячки», слід поставити кілька важливих питань замовнику. Що це за питання? У вгадайку не гратимемо! Відразу перейдемо до їхнього перерахування.

Основні питання, на які потрібно відповісти, щоб отримати класний логотип:

  1. Чим ваша компанія відрізняється від решти?
  2. Які продукти чи послуги ви надаєте?
  3. Чому клієнту варто вибрати вас, а не ваших конкурентів?
  4. Наскільки довго компанія працює?
  5. Сильні та слабкі сторони компанії?
  6. Хто ваші головні конкуренти?
  7. Чи є у вас девіз чи слоган, який треба включити у зображення логотипу?
  8. Чи маєте ви вже зараз логотип? Якщо так, то що потрібно зберегти з минулого логотипу? Навіщо потрібно змінити дизайн логотипу? Як давно ви маєте старий логотип?

Не забувайте про тонкощі дизайну!

Але це ще далеко не всі питання, на які потрібно дати відповідь! Крім того, що вже перераховано вище, потрібно відповісти ще й на такі уточнюючі питання:

  1. Якій палітрі кольорів ви віддаєте перевагу і чому?
  2. Чи потрібно використовувати у логотипі якісь конкретні елементи?
  3. Які обмеження накладаються на логотип?
  4. Які слова або зображення потрібно включити до логотипу?
  5. Можливо, є логотипи, які вам подобаються? Чому?
  6. У яких випадках використовуватиметься цей логотип?

Звичайно, обов’язково необхідно з’ясувати питання, пов’язані з бюджетом та термінами.

Бюджет та терміни

Мабуть, дана тема є найбільш педантичною, але її потрібно все-таки промацати. Зробити це можна, давши відповіді на такі запитання:

  1. Скільки грошей ви плануєте витратити на розробку логотипу?
  2. Чи є дедлайн?
  3. Скільки варіантів ви плануєте розглянути? І скільки початкових варіантів ви б хотіли побачити?
  4. Чи знадобиться в майбутньому якісь правки?
  5. Чи є якісь заходи чи кампанії, які залежать від розробки логотипу?
  6. Чи знадобляться вам якісь послуги, крім розробки логотипу?

Якщо я бачитиму, що один мій логотип однозначно хороший, а ви, як замовник, вибираєте невдале рішення, то я однозначно постараюся вас переконати і відмовити. Це не просто правило хорошого тону, а можливість поповнити моє портфоліо якісною роботою та заробити плюс у свою карму.

І, звичайно, ви однозначно залишитеся задоволені результатом!

Ще кілька порад, як створити ідеальний логотип

Створення логотипу – справа не проста … Хм, здається, про це я вже згадувала. Ну, у всякому разі, вам буде зовсім не зайвим дізнатися про деякі способи, що дозволять досягти бажаної мети!

Clients
0 K
Responses
0 K
Happiness
0 %

Ось тут будьте максимально обережні – у жодному разі не копіюйте чужі логотипи! Ще один варіант пошуку натхнення – це сервіси автоматичного створення логотипів та сайти про дизайн.

У конкурентів логотипи краще не копіювати. Ваш повинен відрізнятися за формою, кольором та ідеєю. Чому? Ви можете не вірити в це, але весь негативний досвід, який клієнт отримав у конкурента, він може перенести на ваш бренд.

Так, згодом вам, можливо, захочеться внести зміни, але якщо це бажання у вас виникне вже за місяць, то логотип було створено погано!

Що я маю на увазі? Наприклад, лампочку, що означає ідею. Або великий палець, піднятий нагору, як ознака схвалення. Всі ці символи зустрічаються так часто, що вони не чіпляють увагу людей. Тому не розраховуйте, що такий логотип люди запам’ятають.

Це дає більше можливостей для творчого підходу, а кольори можна буде додати будь-якої миті. І зберігайте попередні варіанти вашого логотипу. Може, серед них є ідеальний, просто ви одразу цього не зрозуміли!

Вони не привертають увагу і не дуже цікаві людям. Спробуйте використати різні шрифти. Так ви побачите, в якому форматі, яка літера виглядає дуже цікаво. Не використовуйте більше двох шрифтів в одному логотипі.

Замовити логотип

Бренд, який має логотип - має власне обличчя, яке запам'ятають!

Замовити створення лого:

бренд

Логотип

50 Євро

Translate »
4468 4463 4455 4370 4364 4352 4347 4295 2960 3004