Логотип є фірмовим знаком, який люди асоціюватимуть з конкретним брендом. Він не є абстрактним набором символів чи просто гарним зображенням.
Але набагато важливішим є той факт, що логотип не повинен бути складним, розповідати про сферу діяльності і подобається вашій мамі!
Логотип у маркетингу – це вишня на верхівці торта. Адже він не просто графічний символ, а суть компанії, її образ. Створити логотип – справа не легка: є багато нюансів, які потрібно врахувати при його розробці. І щоб не гадати, а як же має бути і не тинятися «як їжачок у тумані в пошуках конячки», слід поставити кілька важливих питань замовнику. Що це за питання? У вгадайку не гратимемо! Відразу перейдемо до їхнього перерахування.
Але це ще далеко не всі питання, на які потрібно дати відповідь! Крім того, що вже перераховано вище, потрібно відповісти ще й на такі уточнюючі питання:
Мабуть, дана тема є найбільш педантичною, але її потрібно все-таки промацати. Зробити це можна, давши відповіді на такі запитання:
Якщо я бачитиму, що один мій логотип однозначно хороший, а ви, як замовник, вибираєте невдале рішення, то я однозначно постараюся вас переконати і відмовити. Це не просто правило хорошого тону, а можливість поповнити моє портфоліо якісною роботою та заробити плюс у свою карму.
І, звичайно, ви однозначно залишитеся задоволені результатом!
Створення логотипу – справа не проста … Хм, здається, про це я вже згадувала. Ну, у всякому разі, вам буде зовсім не зайвим дізнатися про деякі способи, що дозволять досягти бажаної мети!
Ось тут будьте максимально обережні – у жодному разі не копіюйте чужі логотипи! Ще один варіант пошуку натхнення – це сервіси автоматичного створення логотипів та сайти про дизайн.
У конкурентів логотипи краще не копіювати. Ваш повинен відрізнятися за формою, кольором та ідеєю. Чому? Ви можете не вірити в це, але весь негативний досвід, який клієнт отримав у конкурента, він може перенести на ваш бренд.
Так, згодом вам, можливо, захочеться внести зміни, але якщо це бажання у вас виникне вже за місяць, то логотип було створено погано!
Що я маю на увазі? Наприклад, лампочку, що означає ідею. Або великий палець, піднятий нагору, як ознака схвалення. Всі ці символи зустрічаються так часто, що вони не чіпляють увагу людей. Тому не розраховуйте, що такий логотип люди запам’ятають.
Це дає більше можливостей для творчого підходу, а кольори можна буде додати будь-якої миті. І зберігайте попередні варіанти вашого логотипу. Може, серед них є ідеальний, просто ви одразу цього не зрозуміли!
Вони не привертають увагу і не дуже цікаві людям. Спробуйте використати різні шрифти. Так ви побачите, в якому форматі, яка літера виглядає дуже цікаво. Не використовуйте більше двох шрифтів в одному логотипі.
Бренд, який має логотип - має власне обличчя, яке запам'ятають!
Заповніть форму, щоб замовити послугу по створенню сайта:
Заповніть форму та найближчим часом я з вами зв’яжуся: