Web-Master "TWS" Все о создании сайтов и веб-дизайне

Монетизація блогу та корисні поради

Якщо ви вже поставили CMS і укомплектували свій блог, то, швидше за все, починаєте замислюватися над тим, як його монетизувати. Питання хороше і цілком логічне, тому що практично всі блогери хочуть бачити плоди своєї праці не тільки у вигляді подяки читачів, а й у вигляді фінансів.

Як можна монетизувати блог? Є кілька варіантів і ми їх розглянемо далі.

Способи монетизації

Отже, отримувати гроші від ведення блогу можна за допомогою:

  1. Розміщення реклами. Наприклад, ви можете вибрати рекламу, яка буде корисна для вашої аудиторії і не суперечитиме тематиці вашого контенту. Ідеальний варіант – це користуватися сервісом Google Adsense.
  2. Участь у партнерських програмах. Ви можете співпрацювати з продавцями, пропонуючи своїм читачам їхні товари та послуги. У чому вигода вам? Ви отримуєте комісію з кожного продажу. Але є нюанс – у вас має бути велика аудиторія, яка до вас прислухатиметься.
  3. Продаж ваших власних товарів і послуг, якщо, звичайно, вони у вас є. Як правило. Багато блогерів саме з цією метою і створюють свої веб-ресурси. На WordPress це легко продати за допомогою плагіна WooCommerce, наприклад.
  4. Розміщення рекламних публікацій. Це буде актуально, коли ваш блог почне зростати. Як правило, різні бренди та компанії відзначають популярні блоги та пропонують їм співпрацю.

А тепер про все по черзі. Щоб монетизувати блог за допомогою сервісу Google AdSense, потрібно розпочати з реєстрації на сервісі та створення облікового запису. Після цього вам потрібно підключити AdSense до свого блогу та дочекатися листа з підтвердженням. Якщо такий лист надійшов, ви можете створити рекламний блок і розмістіть його код у своєму блозі. Зазвичай для цього використається віджет.

Також можна відкрито оголосити, що ви готові розмістити рекламне оголошення на своєму сайті без посередників. Для цього вам потрібно створити привабливу презентацію зі статистикою та основною інформацією. Її потрібно відправити тим, кого ви хотіли бачити як своїх рекламодавців. Якщо рекламодавці виявляють бажання, ви можете керувати своїми рекламними кампаніями за допомогою Google Ad Manager.

Але, знову ж таки, мало просто розмістити рекламу. рекламодавці можуть вимагати звіт зі статистики ефективності. Тому не чекайте, доки вони самі цього попросять, а надавайте таку інформацію самі.

Якщо ваш вибір упав на партнерки, то тут все так. Вам потрібно зареєструватися на сайті компанії, яка продає будь-які товари. Після цього пошукайте на ресурсі пункт із партнерським посиланням або банером та можете сміливо розміщувати їх у себе на сайті – у бічній колонці, у сторінках та записах. Працює це за наступним принципом, як тільки відвідувач купить щось, пройшовши за вашим посиланням, ви отримаєте гроші. Фінанси можуть осідати в кабінеті на сайті, звідки було взято партнерку, і, швидше за все, так і буде. Вам залишиться або вивести гроші на картку або витратити її на покупки.

Наприклад, у хостигів гроші осідають на рахунок в особистому кабінеті і їх можна вивести як на карту, так і використовувати для продовження тарифного плану.

Корисні поради

У будь-якому випадку, щоб монетизувати блог, знадобиться якісний контент. Саме він є запорукою успіху! Тому під час ведення блогу слід подумати про пошукову оптимізацію публікацій. Це не так складно, як може здатися на самому початку. Вам достатньо провести невелике дослідження на тему популярних ключових слів, а також звернути увагу на те, як працюють успішні блогери. У конкурентів завжди можна знайти цікаві ідеї з вашої тематики.

І, звичайно, не забувайте про дисципліну, а точніше про складання контент-плану. Обов’язково запишіть ідеї до блокноту або електронної таблиці. Крім того, зараз є чимало ресурсів, спрямованих на структурування бізнесу в Інтернеті.

Допомагають у просуванні блогів і соціальні мережі. Якщо у вас їх немає, обов’язково створіть. Онлайн-присутність відіграє велике значення для кожного бренду чи компанії, а соціальні мережі – це наймасштабніші платформи, на яких годинами «зникають» тисячі користувачів. Ваша присутність в соцмережах дозволить підвищити рівень залученості користувачів, так як ви будете регулярно, дотримуючись контент-плану, сповіщати свою аудиторію про нові статті та інше.

О остання на сьогодні рекомендація – ходіть у гості! Будь-який блог-початківець не може конкурувати з тими, які вже мають свою аудиторію. Саме тому робіть «гостеві публікації». Як це розуміти? Суть у тому, щоб домовитися з будь-яким ресурсом на вашу тематику або з близькою тематикою про розміщення посилань на ваш сайт.

Такий метод позитивно впливає на SEO. Пошуковики будуть дуже задоволені, коли на ваш сайт заглядатимуть відвідувачі з інших сайтів. Крім того, це дозволить підвищити трафік, що є дуже важливим для будь-якого веб-ресурсу.

Translate »