Запуск нового сайту – це дуже відповідальна та хвилююча справа! Однак у багатьох новачків у цій справі швидко зникає ентузіазм, тому що із сайту заявки не прилітають. Чому так відбувається? Давайте розбиратися разом.
Насамперед запитайте себе – чи підключений ваш ресурс до Google Analytics. Звичайно, якщо сайт робив спеціаліст, то обидва ресурси або один мають бути підключені. Метрика та Аналітика допомагають з’ясувати, чи відвідувають ваш сайт користувачі Мережі. І якщо таких немає, то і замовлень із ресурсу чекати немає сенсу.
Щоб визначити, скільки має бути відвідувачів, щоби з’явилися клієнти, потрібно звернутися до конверсії. Вона залежить від вашої сфери діяльності, ціни, типу самого сайту. Тому сказати однозначно, якою має бути норма конверсії, не можна, тому що для кожного онлайн-бізнесу вона своя і може відрізнятися десь декількома відсотками, а десь майже половиною всього трафіку.
Детальніше в поняттях трафіку та конверсії розберемося трохи пізніше, а поки що прикинемо, якою ж має бути відвідуваність сайту при конверсії в 5%. Якщо ви хочете отримати близько 10 заявок із сайту, то в цьому випадку кожен 20-й відвідувач має залишити свої контакти. Але якщо вони цільові! За підсумками ресурс має відвідувати близько 200-сот чоловік на день, щоб ви отримали потрібний вам результат.
Але знову ж таки – це мають бути цільові відвідувачі, які зацікавлені у ваших товарах чи послугах, а не випадкові, які зазирнули до вас помилково або нічого робити!
А якщо на сайті є лише органічний трафік у вигляді SEO та контент-маркетингу? То в цьому випадку можна сміливо множити кількість необхідного трафіку на 10. Причина – сміттєвий трафік. Іншими словами, майже 90% відвідувачів не будуть вашою цільовою аудиторією.
Який результат? Вам потрібно конвертувати 2000 відвідувачів, щоб отримати ті самі 10 заявок на день. І для молодого сайту це зовсім неможливо! Навіть 200 відвідувачів на добу – це вже на межі чаклунства. Причому не факт, що хтось із них залишить заявку. До речі, Метрика та Аналітика наочно демонструють той факт, що не завжди посилання на ваш сайт випадає потенційним клієнтам.
Результат такий, що Google не ранжує сайт, тому чекати його появи на перших сторінках не варто. І так буде доти, доки пошукові роботи не переконаються в тому, що відвідувачам ваш сайт подобається. А для цього він повинен максимально вичерпно та правильно давати відповіді на запити користувачів Мережі.
Ви вже знаєте, що для пошукових роботів дуже важливими є «поведінкові фактори», яких досить багато. Проте основні вам відомі:
Якщо відвідувач швидко пішов з вашого сайту і пішов шукати відповіді на інших веб-ресурсах, це мінус в «карму» вашого сайту.
А тепер увага питання – якщо пошукові роботи не пускають сайт на перші сторінки, то звідки взятися трафіку? Правильно! Трафіка немає, без нього немає і поведінкових чинників. Ви запитаєте, де тут логіка? Це питання не до мене, а до пошукових бот, які явно десь перемудрили. І навіть якщо у сайту найкрутіший дизайн, це не допоможе.
У результаті ви отримуєте сайт з найменшою кількістю відвідувачів, які потрапляють до вас за низькочастотними ключовими словами. Що таке низькочастотний ключовий запит? Це найточніша фраза, яку користувач вводить в поле пошуку, тобто не «як відремонтувати BMW», а «як відремонтувати BMW такої моделі, такого року з такими особливостями складання кузова». За такими запитами сайти просуваються легко, але ви можете уявити собі посадкову сторінку, яка відповідатиме саме на такий точний запит?
Подумайте самі. Запит “як зробити сайт” дасть менше результатів, ніж запит “як зробити сайт на CMS WordPress на хостингу CitiHost“. Останній низькочастотний, але не всі користувачі Мережі вибирають саме цей CMS і такий хостинг. І якщо вони відкривають ваш сайт і не бачать інформації саме на свій запит, то… Правильно – йдуть на інші ресурси! І, звичайно, це не дає нічого доброго.
Виправити ситуацію можна лише за допомогою контекстної реклами.
Контекстна реклама вашого сайту – це:
Вона наочно демонструє пошуковим роботам, що ваш веб-сайт якісний і вони, бачачи це, починають вести на нього трафік з пошуку.
Як тільки буде запущено рекламну кампанію, на вашому сайті відразу почне покращуватися поведінкові фактори. І це логічно, тому що на вашому сайті миттєво з’являється цільовий трафік та відвідувачі, які залишають заявки. Але знову ж таки – контекстна реклама вимагає вкладення грошей. якщо ви не готові до таких витрат, то подумайте над створенням власного блогу з корисним контентом. Якщо ж ви не можете самі надрукувати такий контент, то наймайте контент-менеджера.
Заповніть форму, щоб замовити послугу по створенню сайта:
Заповніть форму та найближчим часом я з вами зв’яжуся: