Просування бренду за допомогою якісного контенту

Якісний і корисний контент може зміцнити репутацію бренду та підвищити його впізнаваність на ринку. На сьогодні вкрай важливо створювати унікальні матеріали, які закриватимуть головні “болі” клієнтів. Поряд із тим не варто нехтувати правилами оптимізації. Про ознаки якісного контенту, а також основні вимоги щодо його створення й поговоримо у цьому матеріалі. 

Поняття якісного контенту

Якісний контент має відповідати ряду вимог: релевантність, унікальність, користь, цікавість. Ці якості впливатимуть на ставлення користувача до вашого бренду. Інформативні матеріали сприятимуть появі довіри до компанії, внаслідок чого клієнт повертатиметься до вас знову і знову. Якщо ж ваші матеріали нудні, сухі або взагалі сплагіачені, то варто замислитися над змінами.

Кажучи про контент, то це можуть бути матеріали різних типів і форматів:

  • текст;
  • відео;
  • аудіо;
  • гіфки;
  • презентації;
  • інфографіки тощо.

Правильно підібраний формат допоможе збільшити продажі, привернути увагу потенційних клієнтів, а також підсилить вашу стратегію щодо просування бренду на ринку. 

Медіаконтент для пошукових систем — який він?

Якщо ви прагнете досягти успіху, то вам необхідно пристосуватись до правил та алгоритмів пошукових систем. Яким би цікавим не був матеріал, ви не досягнете очікуваних результатів, якщо користувач не знайде ваш ресурс у пошуковій видачі. Саме тому важливо систематично працювати над наповненням веб-ресурсу. 

Пошукові системи оцінюють контент за факторами ранжування. Власне контенті характеристики вимірюються наступним чином:

  • Унікальність. Скажіть “ні” плагіату та матеріалам, які вже були опубліковані раніше. У протилежному випадку веб-ресурс не буде індексуватися, або навіть потрапить у бан. 
  • Дата розміщення. Актуальний матеріал із більшою вірогідністю потрапить у ТОП пошукової видачі. 
  • Кількість шерінгів. Шерінг матеріалів сприяє збільшенню ссилочної маси. В результаті збільшується рівень лояльності і довіри до бренду. 

Окрім цього, сторінки з контентом аналізуються ботами Google на відповідність факторам ранжування за такими категоріями: 

  • Поведінкова. Низький показник відмов, час очікування, прямий трафік, кількість сторінок за відвідування — йдеться про параметри, які впливають на рівень залученості користувачів.
  • Соціальна. Робота із соціальними мережами, яка позитивно або негативно впливає на загальний рейтинг ресурсу у пошуковій видачі.
  • Негативна. Іншими словами — перевірка контенту на спам. 

Критерії якості контенту для потенційних відвідувачів

Зазвичай передбачити бажання користувача і його мету пошуку можна вже з самого типу пошукового запиту. Їх буває кілька:

  • Загальні. Такі запити складаються з одного слова або кількох ключових слів. На жаль, такий тип не допоможе точно визначити потребу користувача. Окрім того, видача за загальними запитами приносить низьку конверсію.
  • Мультимедійні: пошук відеокліпів, шпалер для робочого столу, аудіофайлів тощо.
  • Навігаційні. При таких запитах найчастіше вказано назву бренду або компанії. Наприклад: зареєструватися у Facebook, ціни Comfy, послуги Fedoriv Agency.
  • Інформаційні. Найпоширеніший тип запитів, який може забезпечити високий трафік. Включають в себе питання із словами “що”, “якщо”, “чому”, “як”. Наприклад: навіщо потрібно створювати якісний контент; які ознаки якісного контенту.
  • Транзакційні. Користувачі мають намір здійснити цільову транзакцію: купити, завантажити, забронювати, замовити.

По-справжньому якісний контент має закривати основні “болі” користувачів. Окрім цього, ваші матеріали мають бути релевантними. Стаття, лонгрід або новина мають відповідати поставленому запиту. Якщо людина має запит “як завантажити програму антиплагіату”, то для неї більш важливою буде наявність відеоінструкції. Текстовий контент у такому випадку буде виконувати додаткову підсилювальну функцію. 

Наступний критерій – інформативність. Переважна більшість дій інтернет-користувачів спрямована на пошук конкретних відповідей на запитання. Інформація – це головний продукт вашого бренду, який має бути точним, лаконічним, але змістовним. Уникайте заспамленості, води та загальновідомих фактів. 

Якісний матеріал має грамотно і структуровано донести до споживача інформацію. У цьому і полягає запорука успішних продажів і вдалої реалізації маркетингової стратегії. Загалом, саме для цього ми і працюємо над створенням контенту: він має продавати товар чи послугу компанії. 

Потенційні відвідувачі довірятимуть лише перевіреним брендам. Порожній сайт із купою рекламних банерів змусить користувача закрити сторінку і піти до конкурента. Працюйте над наповненням веб-ресурсу відгуками реальних людей щодо досвіду користування вашим продуктом. Підвищити рівень лояльності допоможе опис компанії, публікація фото співробітників чи зйомка робочого процесу. Таким чином користувач впевниться у реальності вашої компанії та із більшою вірогідністю здійснить покупку. 

Види медіаконтенту і критерії їхньої якості

Для того, аби веб-ресурс заручився підтримкою цільової аудиторії, а також ранжувався у видачі пошукової системи, варто попрацювати над різноманітністю матеріалів. Усі люди різні: хтось віддає перевагу динамічним відео, а комусь легше витратити кілька хвилин на прочитання тексту. Якісний контент веб-ресурсу має закривати потреби кожного сегменту аудиторії, тому різноплановості тут аж ніяк не уникнути. 

Текстовий контент – це основа основ 

  • При створенні веб-ресурсу робота майже завжди починається зі створення описів до карток товарів, категорій сайту тощо. Головна вимога щодо якості тексту – унікальність. Без неї можна забути про високі позиції у пошуковій видачі. Перевірити матеріал на відсоток унікальності можна на таких ресурсах: AntiplagiatAntiPlagiarism.NetStrikePlagiarism.com.
  • Окрім цього, текст має бути грамотним. Наявність граматичних, синтаксичних, орфографічних та інших помилок одразу понівечить репутацію бренду. Люди звикли довіряти авторитетам, а велика кількість помилок у тексті аж ніяк не свідчить про обізнаність і компетентність автора. 
  • Користь. Матеріали мають відповідати запитам вашої цільової аудиторії. Не варто охоплювати в одній новині чи статті одразу декілька тем. Краще зосередитися на візуалізації матеріалу кейсами і прикладами, які розкриють поставлене питання. 
  • Ніяк не обійтися і без оптимізації текстового матеріалу: наповнення тексту ключовими словами і фразами сприяє кращій індексації веб-сторінки. Пам’ятайте про те, що першочергово текст має бути зорієнтований на людей, а не на пошукові системи. Щільність цільових ключів не має перевищувати 3,5%. Також текст не має містити води і явних ознак сео-оптимізації. 

Графіка для привернення уваги

  • Вимоги щодо якості графічного контенту не сильно відрізняються від попередніх пунктів. Перш за все, графічний матеріал має бути унікальним. Звичайно, ніхто не забороняє проілюструвати новину картинкою з фотостоку. Однак авторське фото приверне увагу значно більшої кількості потенційних відвідувачів. 
  • Релевантність: фото або відео має відповідати тематиці вашого ресурсу, а також наочно ілюструвати тему, про яку йдеться у текстовому матеріалі. Зображення, що не відповідатиме змісту статті, зашкодить оптимізації. Знову ж таки, у цьому питанні найкращим варіантом стане авторський контент, який можна спеціально відзняти для того чи іншого матеріалу. 
  • Оптимізація. Публікації якісного фото недостатньо для кращого ранжування. Не забудьте про заповнення мета-тегів Alt і Description. В якості підпису до фото можна використати ключовики у дещо видозміненому вигляді. 
  • Розмір файлу. Важкі картинки та об’ємні гіфки знизять швидкість завантаження сторінки. Відповідно, користувачі покинуть сайт, що вплине на показники конверсії. Максимальний розмір зображення для веб-сторінки – 800х600 пікселів. 

Відео, що збільшать продажі

Відеоматеріали можуть всього за декілька хвилин розповісти про усі переваги користування вашим продуктом. Якісний та динамічний контент, який несе практичну користь, може спонукати користувача до здійснення покупки. Звісно, що відео має бути унікальним і релевантним. Однак тут відкрито безліч шляхів для фантазії: популярними форматами на сьогодні є вебінари, гайди, огляди, навчальні відео тощо. Також враховуйте такі показники:

  • Розмір файлу. Оптимальні цифри назвати складно, адже все залежить від хронометражу та особливостей відео. Однак варто знайти баланс між оптимальним розміром ролика, який не навантажуватиме сторінку, і його якістю. Стиснути файл допоможуть такі сервіси, як  Clipchamp,  Clideo,  Fastreel тощо. 
  • Формат відео. Універсальний варіант для веб-сторінки — MP4. Цей формат підтримують різні браузери, тому у користувача не виникне проблем із переглядом. Кращу якість забезпечує формат WebM, однак він доступний тільки тільки для Firefox і Google Chrome.
  • Посилання на відео. Відеоролик краще завантажувати на спеціальні хостинги, щоб його могли переглядати якомога більше людей одночасно. Якщо розмістити ролик безпосередньо на сайті, то це знизить пропускну здатність веб-ресурсу. Рекомендуємо завантажувати відео на такі платформи: Wave.videoYouTubeVimeo.

Контент і просування — як це пов’язано?

Недарма сучасні маркетологи приділяють багато часу роботі над контентом. Зв’язок між якісним контентом і просуванням очевидний: чим цікавішою і кориснішою є надана вами інформація, тим кращих показників залученості ви зможете досягти. На початкових етапах варто правильно підбирати ідеї для публікація – орієнтуйтеся на запити цільової аудиторії, а також здійснюйте моніторинг ринку для пошуку інфоприводів. 

Якісний і правильно підібраний контент змусить користувача повертатися до вашої сторінки неодноразово. Також спрацює принцип “сарафанного радіо”: клієнт може поділитися із друзями та родичами вашими дописами. В результаті ви отримаєте нову лояльну аудиторію. Отож, висновок: для того, аби покращити стратегію просування бренду, треба систематично працювати над створенням якісного контенту.

Прагнете швидкого просування? Працюйте над оновленням контенту!

Веб-ресурс треба постійно поповнювати новими матеріалами різного формату, адже це позитивно впливає на індексацію сторінки. Правила інструментів ранжування і вимоги пошукових систем щодо оптимізації змінюються швидко, тому важливо працювати у цьому напрямку систематично.

Нагадаємо: не бійтеся експериментувтаи з форматами. Фото та відеоматеріали допоможуть утримати увагу користувачів, тим самим підвищивши їхню залученість. Не нехтуйте інфографіками, гіфками, презентаціями. Зробіть усе можливе, аби презентувати свій бренд захопливо і нестандартно. Правильно підібраний формат контенту допоможе:

  • розповісти про мету, цінності і переваги бренду;
  • показати переваги використання саме вашого продукту, розповісти про його унікальність;
  • зацікавити потенційних відвідувачів актуальними акціями, знижками, пропозиціями;
  • підвищити лояльність до бренду завдяки політиці відкритості. 

Як просувати сайт за допомогою контенту?

Механізм просування сайту за допомогою контенту полягає у дотриманні певних рекомендацій:

  • Перш за все варто знати, що перевірці підлягають не тільки технічні показники на кшталт ключових слів чи фраз. Враховуються поведінкові фактори користувачів: скільки часу вони приділяють читанню матеріалу, чи переходять за посиланнями тощо. 
  • Для досягнення ефективного результату варто починати роботу із складення чіткого контент-плану – оптимальна кількість публікацій складає не менше 2-3 на тиждень. Більша кількість публікацій – краща індексація пошуковою системою.
  • Текстова складова має бути читабельною та релевантною запитам. Заголовки мають містити ключові фрази та слова, у формулюванні яких варто дотримуватися точності. 
  • Знову ж таки, не забувайте про заповнення мета-тегів, а також про унікальність контенту. 

Висновки: ефективні принципи просування контентом — які вони?

Підсумовуючи усе вище зазначене, можна зробити певні висновки, які допоможуть вам у створенні якісного контенту для просування веб-ресурсу. По-перше, робота над оновленням веб-ресурсу має бути комплексною та систематичною. Використовуйте різні формати контенту із високим рівнем унікальності. Таким чином ви зможете привернути (а головне – втримати) увагу потенційних клієнтів. 

Пам’ятайте, що якісний контент має працювати на користь вашого бренду. Використання різних медіаканалів і рекламних платформ сприяє впізнаваності на ринку, а також допоможе підвищити лояльність аудиторії до вашого продукту.

Контент має надихати вашу цільову аудиторію, а також спонукати її до певних дій – наприклад покупки. Працюйте над тим, аби між вами та клієнтом укріпилися довірливі зв’язки – це допоможе із досягненням результатів маркетингової стратегії. 

Наостанок: публікуйте матеріали, які нестимуть практичну користь і відповідатимуть конкретним потребам клієнта. Цікаві факти, практичні кейси та наведення прикладів допоможуть уникнути сухості і канцелярської строгості. Знайти свіжі ідеї допоможе орієнтування на попередній досвід користувача.

Джерело

Translate »