Якісний і корисний контент може зміцнити репутацію бренду та підвищити його впізнаваність на ринку. На сьогодні вкрай важливо створювати унікальні матеріали, які закриватимуть головні “болі” клієнтів. Поряд із тим не варто нехтувати правилами оптимізації. Про ознаки якісного контенту, а також основні вимоги щодо його створення й поговоримо у цьому матеріалі.
Якісний контент має відповідати ряду вимог: релевантність, унікальність, користь, цікавість. Ці якості впливатимуть на ставлення користувача до вашого бренду. Інформативні матеріали сприятимуть появі довіри до компанії, внаслідок чого клієнт повертатиметься до вас знову і знову. Якщо ж ваші матеріали нудні, сухі або взагалі сплагіачені, то варто замислитися над змінами.
Кажучи про контент, то це можуть бути матеріали різних типів і форматів:
Правильно підібраний формат допоможе збільшити продажі, привернути увагу потенційних клієнтів, а також підсилить вашу стратегію щодо просування бренду на ринку.
Якщо ви прагнете досягти успіху, то вам необхідно пристосуватись до правил та алгоритмів пошукових систем. Яким би цікавим не був матеріал, ви не досягнете очікуваних результатів, якщо користувач не знайде ваш ресурс у пошуковій видачі. Саме тому важливо систематично працювати над наповненням веб-ресурсу.
Пошукові системи оцінюють контент за факторами ранжування. Власне контенті характеристики вимірюються наступним чином:
Окрім цього, сторінки з контентом аналізуються ботами Google на відповідність факторам ранжування за такими категоріями:
Зазвичай передбачити бажання користувача і його мету пошуку можна вже з самого типу пошукового запиту. Їх буває кілька:
По-справжньому якісний контент має закривати основні “болі” користувачів. Окрім цього, ваші матеріали мають бути релевантними. Стаття, лонгрід або новина мають відповідати поставленому запиту. Якщо людина має запит “як завантажити програму антиплагіату”, то для неї більш важливою буде наявність відеоінструкції. Текстовий контент у такому випадку буде виконувати додаткову підсилювальну функцію.
Наступний критерій – інформативність. Переважна більшість дій інтернет-користувачів спрямована на пошук конкретних відповідей на запитання. Інформація – це головний продукт вашого бренду, який має бути точним, лаконічним, але змістовним. Уникайте заспамленості, води та загальновідомих фактів.
Якісний матеріал має грамотно і структуровано донести до споживача інформацію. У цьому і полягає запорука успішних продажів і вдалої реалізації маркетингової стратегії. Загалом, саме для цього ми і працюємо над створенням контенту: він має продавати товар чи послугу компанії.
Потенційні відвідувачі довірятимуть лише перевіреним брендам. Порожній сайт із купою рекламних банерів змусить користувача закрити сторінку і піти до конкурента. Працюйте над наповненням веб-ресурсу відгуками реальних людей щодо досвіду користування вашим продуктом. Підвищити рівень лояльності допоможе опис компанії, публікація фото співробітників чи зйомка робочого процесу. Таким чином користувач впевниться у реальності вашої компанії та із більшою вірогідністю здійснить покупку.
Для того, аби веб-ресурс заручився підтримкою цільової аудиторії, а також ранжувався у видачі пошукової системи, варто попрацювати над різноманітністю матеріалів. Усі люди різні: хтось віддає перевагу динамічним відео, а комусь легше витратити кілька хвилин на прочитання тексту. Якісний контент веб-ресурсу має закривати потреби кожного сегменту аудиторії, тому різноплановості тут аж ніяк не уникнути.
Відеоматеріали можуть всього за декілька хвилин розповісти про усі переваги користування вашим продуктом. Якісний та динамічний контент, який несе практичну користь, може спонукати користувача до здійснення покупки. Звісно, що відео має бути унікальним і релевантним. Однак тут відкрито безліч шляхів для фантазії: популярними форматами на сьогодні є вебінари, гайди, огляди, навчальні відео тощо. Також враховуйте такі показники:
Недарма сучасні маркетологи приділяють багато часу роботі над контентом. Зв’язок між якісним контентом і просуванням очевидний: чим цікавішою і кориснішою є надана вами інформація, тим кращих показників залученості ви зможете досягти. На початкових етапах варто правильно підбирати ідеї для публікація – орієнтуйтеся на запити цільової аудиторії, а також здійснюйте моніторинг ринку для пошуку інфоприводів.
Якісний і правильно підібраний контент змусить користувача повертатися до вашої сторінки неодноразово. Також спрацює принцип “сарафанного радіо”: клієнт може поділитися із друзями та родичами вашими дописами. В результаті ви отримаєте нову лояльну аудиторію. Отож, висновок: для того, аби покращити стратегію просування бренду, треба систематично працювати над створенням якісного контенту.
Веб-ресурс треба постійно поповнювати новими матеріалами різного формату, адже це позитивно впливає на індексацію сторінки. Правила інструментів ранжування і вимоги пошукових систем щодо оптимізації змінюються швидко, тому важливо працювати у цьому напрямку систематично.
Нагадаємо: не бійтеся експериментувтаи з форматами. Фото та відеоматеріали допоможуть утримати увагу користувачів, тим самим підвищивши їхню залученість. Не нехтуйте інфографіками, гіфками, презентаціями. Зробіть усе можливе, аби презентувати свій бренд захопливо і нестандартно. Правильно підібраний формат контенту допоможе:
Механізм просування сайту за допомогою контенту полягає у дотриманні певних рекомендацій:
Підсумовуючи усе вище зазначене, можна зробити певні висновки, які допоможуть вам у створенні якісного контенту для просування веб-ресурсу. По-перше, робота над оновленням веб-ресурсу має бути комплексною та систематичною. Використовуйте різні формати контенту із високим рівнем унікальності. Таким чином ви зможете привернути (а головне – втримати) увагу потенційних клієнтів.
Пам’ятайте, що якісний контент має працювати на користь вашого бренду. Використання різних медіаканалів і рекламних платформ сприяє впізнаваності на ринку, а також допоможе підвищити лояльність аудиторії до вашого продукту.
Контент має надихати вашу цільову аудиторію, а також спонукати її до певних дій – наприклад покупки. Працюйте над тим, аби між вами та клієнтом укріпилися довірливі зв’язки – це допоможе із досягненням результатів маркетингової стратегії.
Наостанок: публікуйте матеріали, які нестимуть практичну користь і відповідатимуть конкретним потребам клієнта. Цікаві факти, практичні кейси та наведення прикладів допоможуть уникнути сухості і канцелярської строгості. Знайти свіжі ідеї допоможе орієнтування на попередній досвід користувача.
Заповніть форму, щоб замовити послугу по створенню сайта:
Заповніть форму та найближчим часом я з вами зв’яжуся: