Web-Master "TWS" Все о создании сайтов и веб-дизайне

Просування сайту може бути різним

У чому ваша перевага? Звичайно, в тому, що ви займаєтесь просуванням свого сайту! Не всі ваші конкуренти готові витрачати сили на таку роботу або наймати контент-менеджера. Однак якщо ви прагнете потрапити до ТОП Google, то врахуйте, що це потрібно далеко не до всіх сайтів.

Але давайте все-таки докладніше розберемо, які існують способи просунути сайт у посковику.

Які є варіанти просування

Чомусь, коли люди чують фразу «просування сайтів», то уявляють рекламу. Але насправді все набагато складніше, тому що просувати сайт можна різними способами:

  • за допомогою посилань;
  • через контекстну рекламу;
  • через контент-маркетинг.

Просування через посилання – це найефективніший спосіб! І якщо ви хочете прямий дуже швидко «вирости» в «очах» пошукових роботів, то посилання можна купити. Однак такий метод може спричинити санкції! Тому я не рекомендую зловживати саме покупкою посилань.

Логічніше буде посилатися на сайти, які будуть цікаві для вашої аудиторії, домовляючись з їхніми власниками про взаємопіар. Якщо ви ведете бізнес-сторінку в інстаграмі, то точно знаєте, про що я говорю. Із сайтами взаємопіар теж працює, тільки в цьому випадку вам не потрібно записувати сторіс. Можна обмежитися публікацією текстового контенту на тему вашого блогу з посиланням на партнера.

Покупні посилання можуть допомогти вам просунутися в ТОП, але не дадуть вам потрібного фактора поведінки. Іншими словами, користувачі, які не знайдуть на вашому сайті потрібного їм контенту, підуть заганяючи ваш веб-ресурс туди, звідки ви його витягли.

Якщо ж говорити про контекстну рекламу, то в даному випадку йдеться метод, коли заробляє сам пошуковик. Такий спосіб є найбезпечнішим та найчистішим!

Як працює контекстна реклама:

  • розміщуєте рекламні оголошення;
  • платіть за переходи;
  • отримуєте цільовий трафік на сайт;
  • конвертуєте у продажі.

Нагадує таргет у соціальних мережах? Так, це він і є, по суті, лише працює у пошукових роботах.

Коли потрібні рекламні оголошення? Найчастіше, вони потрібні для лендингів – сторінок, що продають, які роблять спеціально для того, щоб перетворити зацікавленого відвідувача на покупця. Лендінги – це окрема сторінка сайтобудування, яка має свої стандарти та специфіку. При цьому вони є досить добрим інструментом інтернет-маркетингу. Щоправда, підходять лендинги не для всіх випадків. Але про це поговоримо в іншій статті.

Останній, третій варіант – це контент-маркетинг. Як працюють пошукові роботи? Вони відстежують запити користувачів і шукають сайти відповідно до запитів. Іншими словами, якщо тематика сайту, прямо скажемо, марна, то й жодного «ТОП» не буде. Тому сайту потрібен блог, а блог – контент.

Далеко не всі користувачі заходять до Мережі, щоб щось купити. Багато хто просто шукає корисну інформацію. Це стала тенденція! І Google добре про це знає.

Ну а якщо ваш сайт комерційний? То вихід у вас лише один – створюйте блог! А ще вірно оформляйте товар. Подання товару та послуги – це дуже важливий фактор для комерційних веб-ресурсів. Тож дуже раджу заморочитися на цю тему.

Контент-маркетинг – це той самий спосіб, який перетворить ваш комерційний сайт на корисний для відвідувачів ресурс. І ще одна його перевага в тому, що він дозволяє розповсюджувати корисний контент і наповнити його посиланнями на ваш сайт як першоджерело. Це надасть ресурсу авторитетності! Так, і в Мережі авторитет багато що вирішує.

Згадайте, навіщо спочатку було придумано Інтернет? Правильно, для того, щоб користувачі з усього світу могли знаходити потрібну та корисну інформацію. Тому контент-маркетинг був, є та буде! Інтернет повинен бути і буде джерелом корисних та інформативних статей, а тому пошукові боти докладатимуть максимум зусиль для того, щоб саме корисні веб-ресурси з цікавими публікаціями завжди були на гребені хвилі.

Який результат?

Закупівля посилань ефективна лише тимчасово і для веб-ресурсів, які планують «жити довго» – це шлях у порожнечу.

Контекстна реклама – найчистіший спосіб просування. Тут вам і точна аналітика, і можливість глибокого налаштування. Однак метод не підійде для ресурсів, які не спрямовані на прямі продажі. Скористатися можна, але доведеться добряче витратитися.

Контент-маркетинг – це планомірна робота, здатна вивести сайт у ТОП. Метод ідеально підійде для веб-ресурсів із довгостроковою перспективою.

Translate »