Якщо ви хочете, щоб ваш сайт був популярним, то єдиний спосіб цього досягти – займатися його розвитком. Але тільки не просування!
Спочатку Інтернет був придуманий для покращення комунікацій між людьми, які перебувають у різних точках світу. Згодом він перетворився на місце, де користувачі зберігають інформацію, а потім трансформувався на майданчик для бізнесу.
Останній нюанс і став причиною того, що в мережі з’явилися різні рекламні банери, рядки, що біжать, і так далі. Кожен сайт намагався привернути увагу користувачів так, як тільки можна було. На сьогодні всі комерційні сайти перекроїли пошукову видачу і це не зовсім добре.
Як я вже згадувала на початку статті, Інтернет створювався для того, щоб люди могли спілкуватися без кордонів. А ще він мав стати джерелом корисної інформації та знань. А що ж ми отримали у результаті? Правильно! Безліч сайтів на 3 сторінки рекламного змісту.
І саме тому головні флагмани пошукових ресурсів зробили хід конем. Вони стали занижувати роль сайтів комерційної тематики, модернізуючи алгоритми так, що такі ресурси в ТОП не потрапляли. Якщо висловитись простіше – то пошукові системи просто заборонили покупні посилання.
У результаті корпоративні сайти, які не мають власного блогу з корисними статтями, втратили можливість потрапити на першу сторінку пошукових систем. Це стосується ресурсів на 5 сторінок, і односторінкових лендингів.
Розвивати комерційний сайт! Такі веб-ресурси не відрізняються від інформаційних. Обидва варіанти можна наповнити корисною інформацією, за рахунок якої буде відбуватися розвиток сайту.
Якщо ви хочете вивести свій сайт у ТОП, то вам потрібно зробити таке:
Так, посилання важливі для ранжування сайту. Але не посиланнями єдиними можна досягти успіху. Ще дуже важливо, як відвідувачі вашого сайту поводяться. Пошуковики – розумні хлопці! Вони враховуватимуть, чи читають ваші статті, чи «ходять» сторінками, як швидко покидаю сайт.
Якщо користувачі юзають ваш сайт не дуже активно, Google подумає, що ваш ресурс відвідувачам нецікавий. І тоді до ТОП вам точно не потрапити. У комерційних сайтів без блогу поведінковий фактор кульгає. Тому без корисного контенту обійтися не вдасться.
Створення корисного контенту призводить до того, що кількість сторінок на сайті постійно збільшується і іноді сягає кількох тисяч! Якщо статті унікальні та справді цікаві, то відвідувачів на сайті буде багато.
Пошуковики люблять ті сайти, на які найчастіше посилаються інші веб-ресурси. Іншими словами, чим більше сайтів поділилися посиланням на ваш власний ресурс, тим вищим він буде в рейтингу пошукових систем. Дальше більше! Чим авторитетніші сайти, які на вас посилаються, тим вищі ваші позиції у видачі.
Краще, якщо посиланням на ваш ресурс діляться джерела зі схожою тематикою. Тобто якщо ви робите іграшки з фетру, то логічніше, щоб на вас посилалися сайти, що розповідають про виготовлення виробів ручної роботи.
Інша річ, що в інтернеті існує понад мільярд сайтів. Звичайно, працівники пошукових систем не можуть особисто перевірити кожен. Тож орієнтація йде на реакцію відвідувачів. Тут все просто – поганим контентом аудиторія не ділитися. І тому Google враховує, скільки разів посилання на ваш сайт «миготить» у мережі. І чим частіше він «миготить» – тим краще. Звичайно, весь процес оцінки пошукачів набагато складніший, але механізм, гадаю, гранично зрозумілий.
Вони не можуть змінити ваш контент. Максимум, що вони зроблять – це «зачешуть» його. Будь-який сеошник знає, що звичайний комерційний сайт не цікавий аудиторії. Тому, щоб просунути ваш ресурс у позиціях вони «ходять» на біржі, де купують посилання для вас. Звичайно, так можуть робити далеко не всі, але…
Що таке біржі посилань? Це спеціальні сайти, де можна купити будь-яку кількість посилань на певний сайт з інших сайтів. Якщо у вас є профіль в Інстаграм, то ви напевно чули про таке явище, як накрутка переглядів у сторіс та накрутка передплатників. З посилальними біржами механізм приблизно такий самий.
Загалом це допомагає досягти потрібного результату. І всіх це цілком влаштовувало. Окрім Google, і тих сайтів, яким набридло конкурувати з «вискочками» із фальшивими посиланнями. Це спричинило покарання за ледарство.
Спочатку пошукові системи автоматично визначали покупні посилання, а потім взагалі почали карати сайти за наявність покупних посилань. Так що, якщо ви цінуєте свій сайт, дуже вам раджу грати за правилами! Інакше ваш ресурс просто заблокують.
Пам’ятайте, Google виставляє на першу сторінку ті ресурси, які мають хорошу історію, без «темного» минулого.
Покупні посилання – це гарантія, що ваш сайт буде заблокований! Якщо ви використовуєте такий метод і поки що не потрапили до БАН, то це лише означає, що кількість посилань просто не досягла критичного. Пошукові роботи з кожним днем все більш жорстоко вичищають тіньове просування, тому питання блокування – це питання часу.
Сайт має бути корисним. Покупні посилання вбивають корисність. У результаті, витративши купу грошей на СЕО, ви не зможете дозволити собі наповнити ресурс якісним контентом. І поки інші повільно і впевнено розвиваються через контент, ви залишатиметеся десь позаду. Звичайно, писати корисний та інформативний контент складніше, ніж купувати посилання. Але це дасть позитивний результат у майбутньому і вам просто не буде в чому дорікнути!
Заповніть форму, щоб замовити послугу по створенню сайта:
Заповніть форму та найближчим часом я з вами зв’яжуся: