Web-Master "TWS" Все о создании сайтов и веб-дизайне. Продающий сайт

Сайт, що продає?

Продаючих сайтів немає! Так само, як немає і відеороликів, що продають, і продають текстів. Дуже часто можна почути від фахівців і не фахівців такий термін, як сайт, що «продає». Однак, при замовленні сайту не варто включати в ТЗ таке поняття.

Як зробити сайт, що продає

Запам’ятайте – сайт не продає! Продає комерційну пропозицію. А як ви інформуєте відвідувачів про нього? Правильно через текст. То технічно ні сам текст, ні сайт, ні обидва разом продавати не можуть, якщо немає комерційної пропозиції.

Веб-ресурс є платформою, де ви можете розміщувати тексти, зображення чи відео з важливою інформацією. Але сам по собі він не продаватиме – він лише спрощує встановлення контакту між відвідувачами та вами.

Продає комерційну пропозицію! І якщо ви вирішили відкрити бізнес онлайн, то без такої пропозиції вам не обійтись. Власне, так само. Як і у бізнесі офлайн. Комерційна пропозиція має бути актуальною – тобто пропонований товар має бути затребуваним. При цьому на пропозицію необхідно упаковати ще й ваші конкурентні переваги.

А якщо цього всього немає, то й на продаж чекати не варто. Навіть якщо сайт буде суперпродавцем! Якщо ви нічого не можете запропонувати своїм клієнтам, то ніякий сайт не допоможе.

Сайт має бути зрозумілим

Пам’ятайте – успішними бувають лише зрозумілі сайти! Допустимо, ви власник сайту та пишіть самі контент. Звичайно, ви вважаєте, що пишіть гранично зрозуміло для своєї аудиторії. Тому, коли після прочитання тексту відвідувач просто пішов із сайту, то винний поганий текст.

Що ви в такому разі робите? Перетворіть текст на ще більший. А в результаті отримуєте набір слів, які не несуть користі для читача. Іншими словами, ви отримуєте “банальну листівку”, якими обклеюють дошки оголошень на вулицях.

Важливо розуміти, що красиві слова без інформаційного навантаження не можуть продавати. Можна напхати текст «продають» словами по нікуди, але толку від цього не буде ніякого. Більше того, такі тексти лише відштовхуватимуть!

Щоб сайт «працював», йому потрібний сценарій продажу та якісна організація контенту. Тоді відвідувачі миттєво отримають відповіді на запити.

А тепер скажіть – багато таких сайтів визнаєте, які по-справжньому зручні?

Готова посперечатися, що ні. І формула на кшталт – якщо треба, то знайдуть і зрозуміють – у разі працювати не буде. Відвідувачі просто підуть і куплять в інших. Тож запам’ятайте – не продавайте, а інформуйте відвідувачів!

Сайт – це насамперед інформація. Про послуги, продукцію, переваги і так далі. Інформація – це все, що потрібно потенційному клієнту, щоб ухвалити рішення про покупку. Тексти, картинки, відеоролики – це стимулює до покупки. І коли все це гранично зрозуміло, доступно і зручно, то продажі теж з’являються досить швидко.

Ще раз – складаєте конкурентну, актуальну комерційну пропозицію. Удобрюєте візуальним супроводом на тему і можете видихати.

Інформаційний стиль веб-ресурсу

Який ефективний спосіб подати інформацію? Звісно, ​​інформаційний! Інфостиль – це окрема тема, яка потребує детального огляду. Але суть її в тому, що інформація подається відвідувачам чітко і зрозуміло, з конкурентними перевагами та цінністю для потенційних клієнтів.

Інфо стиль – це відсутність зайвих слів. Тому такі тексти завжди легко читаються. І можна сміливо заявити, що саме такі тексти продають. І природно, якщо у вас є сайт, який ви плануєте наповнювати текстовим контентом, вибирайте саме інформаційний стиль. Саме такий контент буде цікавий відвідувачам, а не ті тексти, які називають продавцями.

Всі досвідчені компанії, які «з’їли» не один пуд солі на створенні сайтів та їх просуванні, скажуть вам, що продають зрозумілі сайти, а не продають. І я з ними повністю погоджуюся!

Якщо ваша аудиторія вас розумітиме, то ви завжди будете в плюсі!

Потрібен сайт, консультація, анімація або графічний дизайн? Лишіть заявку і я з вами зв'яжуся!
Підтримати розвиток ресурсу



Translate »
4468 4463 4455 4370 4364 4352 4347 4295 2960 3004