wordpress, blogging, writing-923188.jpg

SEO – як його правильно налаштувати на WordPress

Важливість SEO переоцінити важко! Але із сайтом, який працює на WordPress, потрібно знати, як його додати правильно. В першу чергу потрібно встановити відповідний плагін. Тут може бути декілька варіантів:

…та багато інших.

Особисто я користуюся All in One SEO Pack. Це один із найпопулярніших багатофункціональних плагінів WordPress для SEO-просування. Плагін перекладено на 51 мову та встановлено на веб-сайтах понад два мільйони разів. І саме на його прикладі ми розберемо, як правильно скорегувати SEO на сторінках сайту.

Як налаштувати SEO на сайті?

Отже, відповідно до рекомендацій та вимог All in One SEO Pack, щоб правильно налаштувати SEO, потрібно до кожної сторінки прописати ключову фразу. Далі її потрібно додати і в title, а отже і в посилання самої сторінки. Зазначу, що title не повинен бути довшим за 60 символів. Все що більше – буде визначено, як помилка.
Ще один важливий фактор – ключова фраза обов’язково має бути в першому абзаці тексту на сторінці, а також в заголовках рівня Н2 та Н3.
Не хвилюйтеся з приводу того, як назви сторінок виглядатимуть в меню. Бо в меню ви можете дати назву сторінці таку, як треба, а посилання вказати правильне. На якість SEO це ніяк не вплине.

Обов’язково потрібно додати ключову фразу, або навіть декілька до медіа контенту на сайті. Тобто всі фото та відео повинні мати опис alt.

Також на сторінці має бути хоча б одне внутрішнє посилання на одну зі сторінок сайту. Це те, що називають внутрішнім перелінком між записами та сторінками, коли всі частини сайту взаємопов’язані між собою не тільки через меню, а й через контент. Таке SEO теж любить)
Власне, як і наявність зовнішніх посилань в контенті. На одній сторінці як мінімум одне таке посилання має бути.

Що ще має бути по правилам SEO на сайті? Звісно, ключова фраза має бути присутньою в описі самого сайту. А також обов’язково в дискрипшені, а точніше в короткому описі сторінки, який висвічується в пошуковій системі. В ньому необхідно прописати головні аспекти. Плагін All in One SEO Pack, як правило, налаштовує дискріпшен по тегам. Але додатково я б радила “від руки” прописати номер телефону, який вказано на сайті, та електронну пошту. Зауважу. що довжина дискріпшену не має перевищувати 160 символів. Більший дискріпшен ви можете зробити, але не раджу, так само, як не раджу робити його коротким.

І не забувайте, що головне джерело ключових слів та фраз для SEO – це ваш контент! Тому старайтеся писати тексти для сайту так. щоб в них були присутні головні фрази та слова, які є ключовими.

Які ще є методи?

Також ви можете скористатися ще одним плагіном для налаштування SEO. Це плагін WP_HeadNFoot.

Ви його встановлюєте та налаштовуєте так, як і будь-який інший плагін, а після встановлення в налаштуваннях плагіна, в розділі Шапка сайту, потрібно додати необхідний мета-тег. Коли все прописано, все, що вам потрібно зробити, це натиснути кнопку «Додати» і плагін додасть їх у код вашого сайту.

Існує безліч інших інструментів, які знають, як додати метатеги до WordPress. Робота з ними не представляє складності для звичайного користувача.

Іще одним способом є редакція файлу functions.php в темі. яка встановлена на вашому сайті. Вам потрібно в цей файл, а точніше в самий його кінець додати ті частини коду, щоб ваше SEO відображалося на сторінках сайту, а точніше індексувалося:

function tags4meta() {

$posttags = get_the_tags();

foreach((array)$posttags as $tag) {

$tags4meta .= $tag->name . ‘,’;

}

if (!is_single()) { ?>додайте ваші,ключові слова<?php }

echo «$tags4meta»;

}

Цей фрагмент коду дозволить використовувати теги з бази даних, він відображає список ключових слів, які розділені комами.

//Custom excerpt for featured posts and meta descriptions

function the_content_limit($max_char, $more_link_text =

‘(more…)’, $stripteaser = 0, $more_file = ») {

$content = get_the_content($more_link_text, $stripteaser, $more_file);

$content = apply_filters(‘the_content’, $content);

$content = str_replace(‘]]>’, ‘]]&gt;’, $content);

$content = strip_tags($content);

 

if (strlen($_GET[‘p’]) > 0) {

echo $content;

}

else if ((strlen($content)>$max_char) && ($space = strpos($content, » «, $max_char ))) {

$content = substr($content, 0, $space);

$content = $content;

echo $content;

}

else {

echo $content;

}

}

Ця частина коду дозволить використовувати цитування на сторінках сайту.

Далі переходимо до файлу header.php.

Тут можна налаштувати заголовок сторінки і ввести ключові слова.

<title><?php wp_title(»); ?><?php if(wp_title(», false)) { echo ‘ | ‘; }

?><?php bloginfo(‘name’); if(is_home()) { echo ‘ | Название вашего сайта’ ; }

?></title>

Для опрацювання ключових слів ми також додаємо до коду:

<meta name=»keywords» content=»<?php echo tags4meta(); ?>» />

Для мета описів додаємо такий код:

<?php if (is_single() || is_page() ) : if ( have_posts() ) : while ( have_posts() ) : the_post(); ?>

<meta name=»description» content=»<?php the_content_limit(200)?>» />

<?php endwhile; endif; elseif(is_home()) : ?>

<meta name=»description» content=»<?php bloginfo(‘description’); ?>» />

<?php endif; ?>

Для індексації потрібних сторінок ботами пошукових систем:

<?php if(is_single() || is_page() || is_home()) { ?>

<meta name=»robots» content=»noodp» />

<?php } else { ?>

<meta name=»robots» content=»noindex,follow» />

<?php }?>

Чи дієвий такий підхід? Напевно, що так. Але якщо ви не вмієте працювати з кодом та редагувати теми WordPress, то краще обмежтеся просто налаштуванням SEO-плагіна. І якщо ви вважаєте, що додавання декількох плагінів SEO допоможе вам “прорватися” в пошуковій таблиці, то ви сильно помиляєтеся. Плагіни можуть взагалі відмовитися працювати на одному сайті. Тому не ризикуйте та обирайте той плагін, з яким вам зручніше працювати та який відповідає вашим вимогам.

Translate »