Web-Master "TWS" Все о создании сайтов и веб-дизайне

Що краще Landing Page чи звичайний сайт?

Landing Page в перекладі з англійської означає – сторінка приземлення або цільова сторінка. Спочатку такі сайти з’явилися ще на перших етапах розвитку інтернету та застосовувалися мережевими компаніями та їх працівниками, які бажали легко створювати у мережі привабливі пропозиції для пошуку клієнтів чи співробітників.

В наш час Landing Page є майже у всіх! Ними користуються абсолютно все: як компанії мережевого маркетингу, так і звичайні люди, що бажають привернути увагу до будь-якої події, товару, послуги.

Landing Page або односторінок є спрощеною версією сайту з однією сторінкою, на якій розташовується в чіткій, структурованій, доступній і яскравій формі необхідна власнику ресурсу інформація.

Landing Page має кілька плюсів:

  • коштують дешевше, ніж повноцінний сайт;
  • зробити його швидше;
  • містить чіткий та короткий опис пропозиції, товару чи послуги;
  • має гарне оформлення та УТП;
  • можна створити найрізноманітніший дизайн, оскільки існує багато стандартних шаблонів.

Але не варто думати, що мінусів односторінники не мають. Вони є і полягають в обмеженому розмірі та функціоналі, що не дає повноцінно та довгостроково просувати сайт через SEO. Тому просування здебільшого будується за допомогою контекстної реклами або нагону трафіку з боку соціальних мереж та блогів.

Кому може бути корисний Landing Page і коли?

Якщо Ви власник бізнесу, організатор заходів або представник великої компанії, Landing Page стане для вас відмінним рішенням.⠀

Унікальні можливості «лендінгів» з продажу товарів чи послуг, піару заходів та зустрічей чудово доповнюватимуть будь-яку стратегію просування бізнесу та допомагатимуть у залученні нових клієнтів.

По суті ж лендинг – це сайт-односторінник, що має спеціальний формат тексту, в якому вам потрібно вкластися в енну кількість екранів або блоків на одній сторінці для того, щоб щось сталося:

  • клієнт залишив контакт;
  • купив курс;
  • все про вас дізнався.

Лендінги будуються так, щоб читачеві хотілося прокрутити його вниз – до цільової дії у вигляді кнопки “хочу купити” або “залишити заявку”. Запам’ятайте, що станиця, всередині якої є переходи PDF-тексти або інші сторінки, лендінгом не вважається!

Лендінг буде корисним, коли ви точно знаєте, що продаватимете і головне – кому! Створювати лендинг без знання аудиторії – це постріл наосліп.

Лендінг потрібен якщо ви плануєте:

  1. Продаж товарів та послуг. Головна умова – товарів має бути мало. Якщо у вас більше 10 позицій, то в такому разі вам більше підійде інтернет-магазин.
  2. Збір лідів чи відвідувачів, які можуть стати покупцями. Наприклад, на сайт прийшло 25 людей, 15 прочитали його до кінця, 5 залишили свої контакти. Ці п’ятеро є ліди. З ними ви будете працювати — надсилати листи, дзвонити та продавати свої послуги.
  3. Використовувати сторінку як доповнення до основного сайту. Якщо у вас є основний сайт, то лендинг можна використовувати для рекламних кампаній і просування конкретних товарів і послуг. Такі сайти називають гібридними.
  4. Замінити основний веб-сайт. Може бути вам і не потрібен власний сайт, але для запуску якоїсь послуги онлайн, типу продажу квітів, вам все одно знадобиться посадкова сторінка. Коли ваш бізнес стане великим, тоді створіть повноцінний сайт.
  5. Старт бізнесу. Лендінг допоможе зрозуміти, чи потрібен ваш продукт ринку ще до створення самого продукту. Запустити посадкову сторінку можна за кілька годин, а реклама наведе на неї перших покупців. За активністю ви зможете проаналізувати попит та аудиторію та скоригувати курс свого бізнесу з мінімальними втратами.

Як бачите якщо вам поки що не потрібен сайт, то у розвитку бізнесу онлайн без лендінгу точно не обійтися!

Тому слід враховувати один нюанс!

Створення правильного першого екрану

Лендінги «зустрічають по одягу». І перший екран лендінга і є тим самим одягом. У звичайному світі у вас є всього 7 секунд, щоб привести себе до ладу, поки ваш співрозмовник складає перше враження. У віртуальному світі лендінг має не більше 5 секунд. За цей час ви маєте докласти максимум зусиль, щоб переконати читача продовжити читання.

Яким же має бути дизайн першого екрана лендингу, щоб читач захотів натиснути кнопку «оплатити»?

Перший екран є головним, і він повинен відповідати «Де я?». Лендінг – це не квест, загадка чи ребус. Його основне завдання коротко і чітко вводити людину в курс справи. Просто уявіть, що користувач перейшов за вашим посиланням і тут його відвернули. В результаті він забув, що відкривав ваш лендінг. І ось коли він про нього згадаємо, то перший екран повинен одразу нагадати йому, що за сторінка в нього взагалі відкрита.

Що повинен містити перший екран:

  1. Насамперед – меню. З цим елементом користувач не заблукає на вашій сторінці. Наприклад, людину цікавить ціна вашої послуги чи товару. Відповідно в меню повинен бути пункт “Вартість”. Не змушуйте відвідувачів скролити весь лендінг у пошуках необхідної їм інформації. Хоча останнім часом лендінги вибудовують без цього елемента. Тим не менш, все ж таки варто заморочитися над його створенням. Видалити ви завжди встигнете або просто приховати.
  2. Далі на першому екрані знаходиться ключова пропозиція або УТП, що описує вашу методику, формат або послугу. Воно має бути максимально простим та зрозумілим. У більшості випадків ключова пропозиція – це назва та підзаголовок. Цього цілком вистачить, щоб представитися та пояснити, що ви пропонуєте.
  3. Кнопка із закликом до дії – це обов’язкова умова першого екрану! Вона може закликати передплатити розсилку, відразу перейти до цін і купити. Наявність кнопки – це турбота відвідувача. Якщо він уже знає, чого хоче, то без прелюдій одразу перейде до оплати.

І останній найважливіший елемент першого екрану – візуал! Пам’ятайте, що лише текст не викличе інтересу, а ось у компанії з тематичною картинкою він точно зацікавить! Тому ніколи не нехтуйте візуальними елементами. Особливо, коли складаєте лендінг!

Потрібен сайт, консультація, анімація або графічний дизайн? Лишіть заявку і я з вами зв'яжуся!
Підтримати розвиток ресурсу



Translate »
4468 4463 4455 4370 4364 4352 4347 4295 2960 3004