Landing Page в перекладі з англійської означає – сторінка приземлення або цільова сторінка. Спочатку такі сайти з’явилися ще на перших етапах розвитку інтернету та застосовувалися мережевими компаніями та їх працівниками, які бажали легко створювати у мережі привабливі пропозиції для пошуку клієнтів чи співробітників.
В наш час Landing Page є майже у всіх! Ними користуються абсолютно все: як компанії мережевого маркетингу, так і звичайні люди, що бажають привернути увагу до будь-якої події, товару, послуги.
Landing Page або односторінок є спрощеною версією сайту з однією сторінкою, на якій розташовується в чіткій, структурованій, доступній і яскравій формі необхідна власнику ресурсу інформація.
Landing Page має кілька плюсів:
Але не варто думати, що мінусів односторінники не мають. Вони є і полягають в обмеженому розмірі та функціоналі, що не дає повноцінно та довгостроково просувати сайт через SEO. Тому просування здебільшого будується за допомогою контекстної реклами або нагону трафіку з боку соціальних мереж та блогів.
Якщо Ви власник бізнесу, організатор заходів або представник великої компанії, Landing Page стане для вас відмінним рішенням.⠀
Унікальні можливості «лендінгів» з продажу товарів чи послуг, піару заходів та зустрічей чудово доповнюватимуть будь-яку стратегію просування бізнесу та допомагатимуть у залученні нових клієнтів.
По суті ж лендинг – це сайт-односторінник, що має спеціальний формат тексту, в якому вам потрібно вкластися в енну кількість екранів або блоків на одній сторінці для того, щоб щось сталося:
Лендінги будуються так, щоб читачеві хотілося прокрутити його вниз – до цільової дії у вигляді кнопки “хочу купити” або “залишити заявку”. Запам’ятайте, що станиця, всередині якої є переходи PDF-тексти або інші сторінки, лендінгом не вважається!
Лендінг буде корисним, коли ви точно знаєте, що продаватимете і головне – кому! Створювати лендинг без знання аудиторії – це постріл наосліп.
Лендінг потрібен якщо ви плануєте:
Як бачите якщо вам поки що не потрібен сайт, то у розвитку бізнесу онлайн без лендінгу точно не обійтися!
Тому слід враховувати один нюанс!
Лендінги «зустрічають по одягу». І перший екран лендінга і є тим самим одягом. У звичайному світі у вас є всього 7 секунд, щоб привести себе до ладу, поки ваш співрозмовник складає перше враження. У віртуальному світі лендінг має не більше 5 секунд. За цей час ви маєте докласти максимум зусиль, щоб переконати читача продовжити читання.
Яким же має бути дизайн першого екрана лендингу, щоб читач захотів натиснути кнопку «оплатити»?
Перший екран є головним, і він повинен відповідати «Де я?». Лендінг – це не квест, загадка чи ребус. Його основне завдання коротко і чітко вводити людину в курс справи. Просто уявіть, що користувач перейшов за вашим посиланням і тут його відвернули. В результаті він забув, що відкривав ваш лендінг. І ось коли він про нього згадаємо, то перший екран повинен одразу нагадати йому, що за сторінка в нього взагалі відкрита.
Що повинен містити перший екран:
І останній найважливіший елемент першого екрану – візуал! Пам’ятайте, що лише текст не викличе інтересу, а ось у компанії з тематичною картинкою він точно зацікавить! Тому ніколи не нехтуйте візуальними елементами. Особливо, коли складаєте лендінг!
Заповніть форму, щоб замовити послугу по створенню сайта:
Заповніть форму та найближчим часом я з вами зв’яжуся: