Щоб не втрачати позиції

Потрібно постійно привертати увагу та заявляти про себе! Так, це стосується всіх сфер життя та сайтобудування теж.

Як зробити так, щоб пошукові роботи любили Ваш сайт та постійно ним цікавилися?

Відповідь проста – регулярна публікація контенту є запорукою успіху! Ну, наприклад, Ви ж знаєте, що постійна та регулярна публікація цікавих постів та сторіс в Інстаграм не дасть акаунту просісти? Так ось з сайтами це працює так само.

Якщо сайт створений і ніяк не заявляє про своє існування новинками у вигляді статей, фото та відео, він швидко опуститься вниз у рейтингу пошукових роботів. Так працює практично вся сфера ОНЛАЙН і нікуди від цього не дінешся. Бо навіщо виставляти на показ того, хто нічого не робить? Не виділяється?

І, власне, це ще одна причина, чому багатосторінник має мати свій блог. Регулярна публікація цікавого контенту на тематику ресурсу не дасть йому просісти. Наскільки довгим чи об’ємним має бути цей контент – це вже інше питання. І я обов’язково розберу його, але не зараз.

Цікавий факт – YouTube працює за тим самим принципом. Тому всі ютубери радять викладати щонайменше по 1 відео на тиждень, щоб соцмережа не відправила свіженький канал на звалище занедбаних ресурсів.

Виникає питання – як бути з лендінгами?

І це справді питання, тому що лендінг – це статичний односторінник, на якому нічого не змінюється.

  1. Перший варіант – це все-таки хоча б рідко вносити зміни до сторінки.
  2. Другий варіант і він самий продуктивний – використовувати рекламу в Google і Facebook.
  3. Третій варіант – ділитися посиланням на лендінг у всіх соцмережах, які є.

Ось так! Створили сайт – працюйте з ним. Не можете? Немає часу? Делегуйте – наймайте адміністратора або контент-менеджера.

Translate »