Web-Master "TWS" Все о создании сайтов и веб-дизайне

Страшні слова «трафік», «конверсія» та «лідогенерація»

У попередній статті ми говорили про складності просування молодих сайтів через те, що Яндекс та Google блокують потік якісного трафіку, занижуючи тим самим конверсію. Якщо ви хочете знати, що таке трафік та конверсія, то дочитайте цю статтю до кінця. Я ж розберу ще й поняття лідогенерації!

Отже, все по порядку!

Що таке трафік?

Трафік сайту – це кількість відвідувачів сайту за одиницю часу. Якщо висловитись простіше, то це кількість відвідуваності вашого ресурсу, тобто скільки відвідувачів до вас заглянуло «в гості». Якщо їх не буде, то користь від сайту нуль! Ніхто не читатиме ваші статті, дивитисяме портфоліо і купуватиме послуги. Так, саме в цьому полягає важливість відвідуваності веб-ресурсу. Це як у звичайному магазині, наприклад. Якщо він не матиме попиту у покупців, то й закуповувати новий товар і платити оренду буде нічим.

Найякісніший трафік той, який цільовий, тобто людина шукає в інтернеті конкретно ваші послуги з метою покупки та заходить до вас на сайт. Такі відвідувачі є найвигіднішими, тому що вони мають чітку мету купити. І вони точно куплять чи замовлять, якщо їм усе сподобається.

Відвідувач, який “просто зайшов” – нецільовий. Звичайно, він може стати цільовим, але щоб це сталося, потрібно потрудитися. Ще складніше такого відвідувача перетворити на покупця. Найчастіше нецільові «гості» клієнтами не стають.

Висновок з цього можна зробити наступний – відвідувачів має бути на сайті багато. І серед них має бути дуже багато потенційно зацікавлених!

Що таке конверсія?

Тепер перейду до іншого терміну – конверсії. Це відсоток відвідувачів, які вчинили на сайті цільову дію – натиснули кнопку зворотного дзвінка, консультації чи «купити». Якщо припустити, що з 1000 відвідувачів всього 5 зробили покупку, то розмір конверсії становить 0,5%, тобто ми 5 ділимо на 1000.

Конверсія важлива як і трафік. Адже останній, якщо він цільовий, рідко буває безкоштовним. А тому не складно припустити, що чим більше людей у ​​вас на сайті щось купили або замовили, тим виправданішими будуть вкладення, витрачені на залучення трафіку. Низький відсоток конверсії знижує розумність інвестування, тобто відбувається злив бюджету.

Як працювати з конверсією? Для початку визначте її мінімальний відсоток, при якому витрати на залучення трафіку будуть виправдані та окупні. Це ваша точка відліку, від якої злити бюджет буде вже неможливо. І вже від цієї точки треба працювати над тим, щоб конверсія зростала. Це потрібно для того, щоб ви не лише окупали витрачені кошти, а й заробляли більше, ніж витрачаєте. Іншими словами, на сайті має бути багато клієнтів!

Відзначу, що розмір конверсії у кожного сайту свій. Наприклад, якщо ви продаєте будинки, то її відсоток буде дуже скромним. Але ж і вдома – це недешевий товар, тому його продаж компенсує низький відсоток.

А у випадку з таким товаром, як одяг, косметика, аксесуари та інше буде потрібна досить велика конверсія. Адже прибуток від продажу такого товару є набагато меншим, ніж від продажу двоповерхового котеджу. Отже, і продавати треба більше.

Що таке лідогенерація?

І останній сьогодні «страшний» термін – це лідогенерація. Під ним мається на увазі збір контактних даних від потенційних клієнтів з метою подальшого продажу товарів. Звичайно, можна навчитися продавати всім, хто зателефонував вам із сайту. Але! Набагато вигідніше зібрати всі контакти потенційних клієнтів, що заповнили форму зворотного зв’язку на сайті та зробити розсилку з вигідною пропозицією.

Крім того, вам не потрібно чекати на дзвінки! Ви можете зателефонувати і запропонувати потенційному клієнту вигідну товарну пропозицію.

Найчастіше продаж товару – це технічне завдання, тому велика клієнтська база дозволяє більше продавати. Але навіть дуже велика база має свій кінець. Саме тому потрібна лідогенерація, тобто постійне поповнення бази з контактами.

Насамкінець додам, що для генерації лідів не завжди потрібен сайт. Продаж товарів та послуг у соціальних мережах теж має лідогенерацію. Звичайно, йдеться про рекламу, що таргетує, але це вже зовсім інша історія.

Потрібен сайт, консультація, анімація або графічний дизайн? Лишіть заявку і я з вами зв'яжуся!
Підтримати розвиток ресурсу



Translate »
4468 4463 4455 4370 4364 4352 4347 4295 2960 3004