Web-Master "TWS"

Від соцмереж до сайтів

Розробка
інтернет-магазина

Сучасні реалії такі, що багато підприємців дедалі більше ведуть бізнес онлайн. Однак при веденні бізнесу в Інтернеті все не так просто і легко, як багато хто думає.

Про принципи роботи

Інтернет-магазину

Якщо загалом, то схема роботи магазину в Інтернеті досить проста. Коротко вона виглядає так:
  • покупець вбиває у пошуковій системі запит, пошукова система видає йому результат з найбільш відповідними варіантами;
  • далі покупець заходить на сайт вибраного магазину;
  • на сайті він знаходить потрібний товар та оформляє замовлення;
  • на електронну пошту йому надходить повідомлення про прийняття замовлення на роботу;
  • далі замовлення підтверджують менеджери сайту та передають його до служби доставлення;
  • клієнт отримує листа на пошту про виправляння товару;
  • фінальний етап – клієнт отримує товар та оплачує його.
З одного боку, здається, що нічого складного в роботі інтернет-магазину немає. Але насправді реалізація такого проєкту потребує чимало фінансових та фізичних ресурсів.
Наприклад, користувачі інтернету не довіряють майданчикам, де немає чіткого опису умов продажу та доставлення товару, умов його повернення тощо. Крім того, на сайті має бути не лише політика конфіденційності, а й договір оферти.
І це лише невелика частина того, що потрібно зробити для створення інтернет-магазину. Адже в процесі налагодження ресурсу потрібно буде розподілити товар за категоріями, визначити цільову аудиторію, вибрати постачальника, якщо власник магазину не є виробником.

Опис етапів створення

Починається все, звісно, ​​з підготовки. Спочатку потрібно визначити цільову аудиторію та намалювати портрет потенційного клієнта. Далі потрібно вибрати нішу для роботи, визначити розмір бюджету, проаналізувати конкурентів та результати ринку.
Після базової підготовчої роботи можна переходити до вибору майданчика, де буде встановлено магазин. Йдеться про хостинг та CMS. Хостинг вибирати потрібно із сучасним програмним забезпеченням та потужними серверами. Щодо CMS, то ідеальний варіант – це WordPress. Він має інтуїтивно зрозумілу адмінку та дозволяє реалізувати практично будь-які задуми.

Що ще варто знати про розробку інтернет-магазину

Не варто забувати й про важливість вибору доменного імені! Воно має бути таким, що запам’ятовується.
Коли хостинг буде вибраний, а CMS буде встановлена ​​та налаштована, можна переходити до наповнення. Взагалі цей етап роботи краще довірити кваліфікованому спеціалісту, який врахує всі тонкощі налаштування та наповнення магазину. Товар не можна публікувати на сайті абияк. Його обов’язково слід розподілити за категоріями та підкатегоріями. Це як мінімум!

При оформленні товару обов’язково слід зазначати його опис. Потрібні й фото у високій якості. Сучасні користувачі є візуалами. Тому візуальному оформленню інтернет-магазину теж потрібно приділяти максимум уваги! Різні слайди, красива і практична шапка, чіткі і барвисті фото товару — все це привертає увагу покупців і підвищує можливість здійснення покупки.

При оформленні інтернет-магазину важливо зазначити контактну інформацію. Декілька номерів телефонів, месенджери, електронна пошта, посилання на профілі в соціальних мережах та форми зворотного зв’язку – все це має бути! Крім того, необхідно вказати контактну особу та ім’я власника магазину.

Про те, що магазин повинен мати договір оферти, вже згадувалося вище. Цей етап пропускати не можна в жодному разі! Без нього інтернет-магазин не буде прийнято пошуковими системами. Це ж стосується і сертифікату безпеки. Йдеться про сертифікати SSL. Для інтернет-магазину його наявність є дуже важливою, оскільки такий сертифікат гарантує захист від злому. Звичайно, це не 100% гарантія, але все ж таки.

І, звісно, ​​найважливіший нюанс. Підключення платіжної системи. Без неї продати товар майже неможливо. Хоча багато інтернет-магазинів досі працюють за принципом надсилання банківських реквізитів після підтвердження замовлення кожному клієнту персонально. Це вимагає багато часу і наявності достатньої кількості співробітників для обробки всіх замовлень, що надходять.

Тому підключення платіжної системи значно спрощує процес покупки як для власника магазину, але й клієнта. Систем приймання платежів існує багато. Тому складнощів у виборі виникнути не має. Проте можуть виникнути проблеми на етапі саме інтеграції системи в інтернет-магазин. Як правило, такі системи дуже прискіпливо перевіряють сайт на відповідність правилам і вимогам. Тому ці нюанси потрібно уточнювати заздалегідь, щоб налаштувати інтернет-магазин належним чином.

На цьому етапі, коли вже і платіжна система буде підключена, інтернет-магазин готовий до публікації у мережі! Далі можна переходити до створення рекламних оголошень для привернення уваги потенційних покупців.

Вартість послуги

Потрібен інтернет-магазин?

Замовляйте!

сайт

Інтернет-магазин

350 Євро

Translate »