Починається все, звісно, з підготовки. Спочатку потрібно визначити цільову аудиторію та намалювати портрет потенційного клієнта. Далі потрібно вибрати нішу для роботи, визначити розмір бюджету, проаналізувати конкурентів та результати ринку.
Після базової підготовчої роботи можна переходити до вибору майданчика, де буде встановлено магазин. Йдеться про хостинг та CMS. Хостинг вибирати потрібно із сучасним програмним забезпеченням та потужними серверами. Щодо CMS, то ідеальний варіант – це WordPress. Він має інтуїтивно зрозумілу адмінку та дозволяє реалізувати практично будь-які задуми.
Не варто забувати й про важливість вибору доменного імені! Воно має бути таким, що запам’ятовується.
Коли хостинг буде вибраний, а CMS буде встановлена та налаштована, можна переходити до наповнення. Взагалі цей етап роботи краще довірити кваліфікованому спеціалісту, який врахує всі тонкощі налаштування та наповнення магазину. Товар не можна публікувати на сайті абияк. Його обов’язково слід розподілити за категоріями та підкатегоріями. Це як мінімум!
При оформленні товару обов’язково слід зазначати його опис. Потрібні й фото у високій якості. Сучасні користувачі є візуалами. Тому візуальному оформленню інтернет-магазину теж потрібно приділяти максимум уваги! Різні слайди, красива і практична шапка, чіткі і барвисті фото товару — все це привертає увагу покупців і підвищує можливість здійснення покупки.
При оформленні інтернет-магазину важливо зазначити контактну інформацію. Декілька номерів телефонів, месенджери, електронна пошта, посилання на профілі в соціальних мережах та форми зворотного зв’язку – все це має бути! Крім того, необхідно вказати контактну особу та ім’я власника магазину.
Про те, що магазин повинен мати договір оферти, вже згадувалося вище. Цей етап пропускати не можна в жодному разі! Без нього інтернет-магазин не буде прийнято пошуковими системами. Це ж стосується і сертифікату безпеки. Йдеться про сертифікати SSL. Для інтернет-магазину його наявність є дуже важливою, оскільки такий сертифікат гарантує захист від злому. Звичайно, це не 100% гарантія, але все ж таки.
І, звісно, найважливіший нюанс. Підключення платіжної системи. Без неї продати товар майже неможливо. Хоча багато інтернет-магазинів досі працюють за принципом надсилання банківських реквізитів після підтвердження замовлення кожному клієнту персонально. Це вимагає багато часу і наявності достатньої кількості співробітників для обробки всіх замовлень, що надходять.
Тому підключення платіжної системи значно спрощує процес покупки як для власника магазину, але й клієнта. Систем приймання платежів існує багато. Тому складнощів у виборі виникнути не має. Проте можуть виникнути проблеми на етапі саме інтеграції системи в інтернет-магазин. Як правило, такі системи дуже прискіпливо перевіряють сайт на відповідність правилам і вимогам. Тому ці нюанси потрібно уточнювати заздалегідь, щоб налаштувати інтернет-магазин належним чином.
На цьому етапі, коли вже і платіжна система буде підключена, інтернет-магазин готовий до публікації у мережі! Далі можна переходити до створення рекламних оголошень для привернення уваги потенційних покупців.
Потрібен інтернет-магазин?
Заповніть форму, щоб замовити послугу по створенню сайта:
Заповніть форму та найближчим часом я з вами зв’яжуся: