Web-Master "TWS" Все о создании сайтов и веб-дизайне

Тенденції та ідеї для цільових сторінок на 2022 рік

Ось і настав 2022 рік, а це означає, що разом із ним у світ IT прийшли й нові тенденції. Зокрема тенденції створення конверсійних лендингів.

Усього таких тенденцій кілька, і зараз я постараюся коротко вам їх передати.

Використовуйте інтерактивність

Цільові сторінки, що містять інтерактивний контент, здатні підвищити залученість та збільшити час перебування відвідувачів на сторінці. Все це добре впливає на продуктивність лендінгу.

Інтерактивний контент є спосіб взаємодії з аудиторією, який залучає її до створення контенту. Тут немає нічого спільного зі статичним контентом, який робить користувачів пасивними спостерігачами.

Інтерактивний контент спрямований на заохочення уваги користувача різними способами:

  • розіграшами призів під час конкурсу;
  • відповідями на запитання користувачів на фірмовому вебінарі.

Варіантів може бути безліч! Але в результаті виходить, що споживачі беруть активну участь у житті бренду, що підвищує рівень залучення аудиторії.

Текст розмовного типу

Що перше зауважує відвідувач, потрапляючи на лендінг? Як правило, його дизайн. І саме він найшвидше застаріває. Тим не менш, фахівці у сфері IT радять у 2022 році створювати лендінги, починаючи з питання. Це досить ефективний спосіб запросити відвідувача до участі, а невимушений тон “Хочеш?” робить його скоріше пропозицією, ніж можливістю. Відмінний спосіб збільшення розміру конверсії за допомогою цільової сторінки.

Тому не бійтеся додавати розмовний стиль до тексту ваших лендінгів та подивіться, що з цього вийде.

Додайте відео

У плані того, чи варто додавати відео до лендінгів, все ще немає чіткої визначеності. Однак, якщо розглянути більшість цільових сторінок, то можна зробити висновок, що відео, які на них розміщені, не зовсім звичайні. Це відеоролики, що пояснюють, які ілюструють продукт і його використання.

Відео, що пояснюють, — це короткі ролики, які знайомлять користувача з продуктом або послугою вашої компанії. Увімкнення такого відео чудово підходить для збільшення конверсії на вашому лендінгу. Більше того, пояснювальні відео працюють навіть краще! Так, HubSpot наводить привабливу статистику, згідно з якою 94% людей повідомляють, що дивилися навчальні відеоролики, щоб дізнатися більше про продукт, а 84% – що вони вплинули на здійснення покупки.

Додайте відгуки

Якщо ви зараз керуєте невеликим бізнесом, ви точно знаєте, наскільки важливими є відгуки ваших клієнтів. Чи то похвала в соціальних мережах, огляд Google My Business або пропозиція на Reddit, позитивна чи ні думка про ваші товари або послуги є цінним соціальним доказом. Це дозволяє вам дізнатися, що подобається вашим вже наявним клієнтам, і дає вашим потенційним клієнтам розуміння ситуації.

Відгуки – це персональні рекомендації, а їм довіряють більше, ніж просто статистиці, рекламі тощо!

Дуже коротка форма зворотнього зв’язку

І ось ми дійшли ще однієї важливої ​​тенденції – скорочення кількості полів у формах зворотного зв’язку. Скорочення до одного поля, куди вносять свою електронну пошту. Адже ніхто не хоче заповнювати кілька полів, щоб підписатися на отримання корисного PDF або тестування безкоштовної пробної версії.

Саме тому 2022 року ми побачимо ще більше форм, у яких лише одне поле – для електронної пошти. І я дуже раджу використати вам такий метод залучення клієнтів, щоб підвищити коефіцієнт конверсії вашої цільової сторінки.

Гендерна нейтральність

Ще один маленький пункт стосовно форм зворотного зв’язку. Якщо ви збираєтеся запросити додаткову інформацію, переконайтеся, що ви робите це правильно. Гендерна інклюзивність важлива для дизайну та тексту вашого лендінгу та сайту в цілому. Йдеться про використання займенників в однині, а не за умовчанням для «він або вона».

Важливо пам’ятати про це, оскільки гендерно-нейтральний текст швидко стає важливим та очікуванням від дизайну у 2022 році.

Цікавий факт, що Facebook вже багато років робить це для користувачів, настроюючи профілі в соціальних мережах, пропонуючи десятки варіантів статі та додаючи нові за необхідності. А інші сервіси взагалі відмовляються від запитування статі для своїх користувачів.

Рухомі анімації і грайливі образи

Ще одна тенденція створення лендингів, яка мені дуже подобається – це застосування анімації з рухом. І дуже круто, що зараз існує безліч сервісів та програм, які дозволяють створювати анімаційні ролики.

А якщо говорити про WordPress, то його графічний редактор має функції, за допомогою яких можна налаштувати просту анімацію. А ось ті, хто використовує для створення лендінгів Elementor, взагалі не обмежені у цьому плані!

На пік популярності зараз сходять і грайливі зображення. Як це розуміти? Йдеться про велику кількість анімації з великою кількістю рядків, абстрактних елементів (наприклад, фон з ефектом хамелеону) та безліччю яскравих кольорів. Це також може означати змішування анімації з фотографіями або зображеннями продуктів.

Теж непоганий підхід до створення конверсійних лендінгів, який однозначно варто спробувати!

Ранні нульові повернулися

Якщо ви ще не чули, то експерти у сфері IT заявляють, що ранні нульові повернулися. Це стосується не тільки джинсів з низькою посадкою, шпильок для волосся, сорочок з малюнками тощо. Це також означає естетику дизайну в цілому, тобто глянсові зображення, блиск, пухирцеві шрифти, яскраві кольори.

Тепер, коли саме ця естетика повернулася як нова тенденція, то і ця ностальгія відмінно підходить для звернення до емоцій та залучення клієнтів. Наприклад, насичений червоний та рожевий кольори, ефект дзеркального блиску – все це можна сміливо застосовувати у процесі створення лендінгів у 2022 році.

Звичайно, не можна забувати, що вся графіка на сторінці в цілому повинна виглядати гармонійно, включаючи логотипи!

Неможна забувати про фони

Я розглянула багато тенденцій для лендінгів, включаючи текст, зображення, відео, дизайн. Але про один важливий елемент я не згадала – про фон. Цього року варто очікувати ще більш мрійливих градієнтів на тлі лендінгів.

Звичайно, дуже важливо, щоб усі зображення на цільовій сторінці були стиснуті, а для самої сторінки було включено відкладене завантаження. Зараз, як ніколи, важлива швидкість, з якою завантажуватиметься ваш лендинг. Адже ніхто не хоче чекати! І ось якраз мрійливий градієнтний фон може додати глибину вашому дизайну, не збільшуючи час завантаження.

І на останок…

Pantone опублікував свій прогноз на 2022 рік: теплі, знайомі, заспокійливі кольори. У верхній частині списку наступної весни – корал. Це стане тенденцією для створення цільових сторінок. Цей колір теплий та світлий, що робить його ідеальним для фону чи акцентів на лендінгах!

Так, перераховано було багато! Але, якщо говорити коротко, то для створення лендингів у 2022 році необхідно наголошувати на:

  • інтерактивний контент;
  • розмовний текст;
  • відео, що пояснюють;
  • відгуки клієнтів;
  • форми лише для електронної пошти;
  • ґендерно-нейтральне заповнення форм;
  • анімація із рухом;
  • грайливі образи;
  • дизайн ранніх нульових;
  • мрійливі фони;
  • кораловий колір.

І пам’ятайте, коли ви створюєте новий лендінг, спочатку протестуйте ці елементи, щоб побачити, що найкраще підходить для вас та вашої аудиторії. Хто знає, ці тренди цільових сторінок можуть незабаром перетворитись на обов’язкові цільові сторінки для вашого бренду!

Потрібен сайт, консультація, анімація або графічний дизайн? Лишіть заявку і я з вами зв'яжуся!
Підтримати розвиток ресурсу



Translate »
4468 4463 4455 4370 4364 4352 4347 4295 2960 3004