Web-Master "TWS" Все про сайти, графічний дизайн, анімацію і не тільки

Як зламати шаблони та запам’ятатися людям або як зачепити роботодавця

Що таке життя? У кожного на це питання буде своя відповідь, але, по суті, життя людини – це низка подій та ситуацій, що відбуваються з нею щодня. Більшість – це просто побут. Але є й ті, хто у будь-якій побутовій ситуації бачить можливість виділитися та запам’ятатися.

Навіщо виділятися та запам’ятовуватися? Ломаючи шаблони, людина отримує можливість залишитися у пам’яті співрозмовників. Це особливо важливо для тих, хто прагне досягти успіху в бізнесі або створення будь-якого успішного проекту.

Є кілька стандартних способів, що дозволять виділитися з натовпу. Нині вони особливо важливі, оскільки у зв’язку з війною в Україні багато людей, які займаються створенням та розробкою різних проектів, залишилися без роботи. Багато хто був змушений покинути свої будинки, щоб врятувати себе, своїх дітей. Тому для вимушених переселенців ці поради також будуть корисними.

Спосіб перший – будьте позитивними

Найпоширеніше питання, яке ставлять співрозмовнику: «Як справи?». Зазвичай на нього відповідають стандартними фразами:

  1. Нормально.
  2. Добре, як у тебе?
  3. Все по-старому.

Так відповідають усі, а тому логічно порушити це негласне правило і відповісти якось нестандартно. Насамперед, відповідати треба з посмішкою та з позитивним настроєм. Якщо від початку розмови завантажити співрозмовника негативною інформацією про проблеми та невдачі, то повторно він навряд чи захоче спілкуватися.

Якщо з фантазією проблеми, то краще просто сказати: «Чудово!». Так у розмові не відчуватиметься негативного настрою і розмова йтиме легше. А якщо доповнити відповідь посмішкою, то жодних труднощів у спілкуванні точно не виникне. Посмішка активує дзеркальні нейрони в іншої людини. У нього з’являється такий самий позитивний настрій.

Звичайно, в сьогоднішній реальності зберегти позитивний настрій дуже складно. Проте навіть у важкі часи – це дуже важливо як пошуку роботи, а й збереження психічного здоров’я.

Спосіб другий – привітання

Те, як людина знизує руку, теж багато що значить! З одного боку – це буденність, якій мало хто надає значення. Але з іншого боку при зустрічі можна не просто потиснути руку, а дружньо обійніти людину. Звичайно, якщо це не близький вам знайомий.

Звичайно, ковидні обмеження ніяк не сприяють рукостисканню та дружнім обіймам. Але завжди можна знайти спосіб проявити емоції під час зустрічі. Наприклад, можна стукнутися кулачками чи ліктями. У будь-якому випадку виявити своє ставлення, повагу та подяку важливо! Особливо якщо ви приїжджа людина і вам необхідно залишити про себе тільки приємне враження.

Спосіб третій – розкажіть про себе

Зазвичай, коли людина потрапляє в нову для себе компанію співрозмовників, її запитують про рід діяльності, професію. У цьому випадку теж можна відповісти коротко, якщо доповнити відповідь деталями, то вийде ціла історія.

Проте не варто думати, що людям інформація про те, де їхній співрозмовник навчався і ким він тепер працює, буде нецікавою. Якраз навпаки! Важливо тільки не перестаратися з деталями, тобто розповісти саму суть, а не всю історію життя.

Спосіб четвертий – виглядайте впевнено

Людина, яка під час розмови відводить погляд і дивиться собі під ноги, виглядає невпевненою. Тому в спілкуванні найкращий варіант – це дивитися співрозмовнику у вічі. Крім того, не варто бентежитися, ненароком торкнувшись руки співрозмовника. Якщо відсмикнути руку, це перший сигнал крайньої невпевненості у собі.

Невпевнена у собі людина найчастіше сумнівається у правильності своїх дій. Тому такі працівники не мають «попиту» у роботодавців. Якщо ви чогось не знаєте, краще прямо про це сказати. Можливо, роботодавець погодиться взяти вас із можливістю подальшого навчання.

Спосіб п’ятий – відвертість

Неможливо бути добрим для всіх! Тим не менш, багато хто у спілкуванні з співрозмовниками намагаються не говорити нічого, що може виявитися спірним. Все тому, що люди хочуть спілкуватися у безпечній атмосфері.

Насправді оточуючі ніколи не запам’ятають посередню людину. Вони точно запам’ятають того, хто повівся не так, як решта. Саме тому важливо вміти висловлювати свою точку зору та відстоювати її. Навіть якщо вона не співпадає з поглядом співрозмовників і це їх дратує.

При цьому нариватися на конфлікт теж не варто. Просто пам’ятайте, що право на власну думку має кожна людина. Це є свобода слова! Навчитися доносити свою думку оточуючим те щоб це викликало конфлікту у співрозмовника, виходить в усіх. Особливо якщо протилежна думка викликає гнівні емоції. Але хтось сказав, що це неможливо.

У будь-якому разі, краще завжди сказати правду спокійно і зважено, ніж потім спілкуватися з людиною, яка для вас є вкрай неприємною.

Потрібен сайт, консультація, анімація або графічний дизайн? Лишіть заявку і я з вами зв'яжуся!
Підтримати розвиток ресурсу



Translate »
4468 4463 4455 4370 4364 4352 4347 4295 2960 3004