Web-Master "TWS" Все о создании сайтов и веб-дизайне

Яким має бути ваш контент?

Ведення блогу на сайті – це чудова можливість підняти рейтинг сайту у пошукових системах. Початківці, як правило, не мають можливості вкладатися в рекламу для просування. Тому регулярна публікація корисного та цікавого контенту не дасть веб-ресурсу впасти у нижчі рядки рейтингу.

Давайте розберемося з тим, як правильно підбирати контент, щоб він залучав трафік на сайт.

З чого почати?

Перше, що слід зробити, – це з’ясувати, хто ваша цільова аудиторія. Так, з сайтами в цьому плані все так само, як і з веденням блогів в соцмережах. Контент вашого блогу має нести цінну інформацію та бути корисним для аудиторії. Інакше у ваших відвідувачів може скластися враження, що ви друкуєте аби надрукувати. Особливо якщо в тексті багато помилок, саме помилок, а не помилок!

Яким має бути контент:

  1. По-перше, він має бути доступним.
  2. По-друге, він має бути легким для сприйняття.

Якщо говорити простіше, відвідувачі повинні не просто хотіти прочитати те, що ви публікуєте. У них має виникнути бажання повернутися на ваш сайт за новою порцією!

Якщо ж у вас немає письменницького таланту, то можете додати візуальний контент – фото, анімацію, відео. Додайте обережно, щоб не порушувати загальний стиль всього сайту! Крім того, підстьобуйте читачів написати коментарі під статтею, поставити питання і так далі. Така взаємодія з контентом та іншими читачами також підвищує рейтинг сайту в очах ПБ. До речі, ви навіть можете попросити їх написати, чим би вони хотіли почитати в майбутніх статтях. Це хороший спосіб створити грамотний та продуктивний контент план. Погодьтеся, що це дуже нагадує ведення блогів у соцмережах!

В CMS створювати нові публікації можна без проблем. І саме тому вам слід приділяти максимум уваги на те, щоб розмістити якнайбільше статей на сайті. При цьому вони мають бути гарної якості!

Але знов-таки – не чекайте швидкого результату. Такий метод просування сайту вимагає часу, тому наберіться терпіння і починайте вже зараз. Адже що раніше ви почнете, то краще для майбутнього рейтингу сайту. Мета ведення блогу – це генерація трафіку та зростання. І щоб ця мета була досягнута, потрібно мислити нестандартними шаблонами та бути готовими до серйозної праці.

Перед тим, як почати

Припустимо, що ви вже «поставили» сайт. Що вам слід робити далі? Ні, не поспішайте одразу рватися в бій і публікувати статті. Спочатку опублікуйте кілька статичних сторінок, які завжди мають бути доступні для відвідувачів вашого сайту.

До таких сторінок відносять:

  • про автора, про компанію, про нас – коротка історія про те, хто ви. Ця сторінка може бути як розважальною, так і бізнесовою. Все залежить від того, як ви ведете свій блог;
  • контакти – тут усе відомо. Сторінка повинна містити контактну інформацію, яка дозволить читачам та просто відвідувачам сайту зв’язатися з вами, включаючи форму зворотнього зв’язку;
  • обов’язково створіть бічну панель з важливими віджетами. Як правило, всі теми WordPress мають таку панель і налаштовувати її досить просто;
  • меню – воно має бути обов’язково, що містить усі статичні сторінки.

До речі, про віджети. Навіщо вони потрібні? Навіщо взагалі потрібна бічна панель із віджетами? Це чудове місце не тільки для швидких посилань на останні публікації, але ще й для реклами, кнопки для донат, наприклад, партнерських посилань тощо. У бічній панелі можна навіть опублікувати форму зворотного зв’язку, щоб відвідувачі її довго не шукали.

Переходимо до публікації

Контент, який ви розміщуватимете в блозі – це ваше дітище. Тексти, фото, відео чи все це у комбінації має залучати відвідувачів, але не лякати їх. В ідеалі контент має бути вічнозеленим. Як це розуміти? Йдеться про публікації, які будуть актуальними протягом досить тривалого часу.

Звісно, ​​рано чи пізно актуальність контенту знижується. І щоб цього не сталося, слід стежити за точністю інформації, яку він відображає.

У будь-якому випадку, коли ви визначитеся з тим, якою інформацією хочете ділитися зі своїми читачами, переходьте до створення контент-стратегії. Саме вона забезпечить ведення блогу у довгостроковій перспективі. Без стратегії вам буде складно залучати читачів так само, як і виділитися серед інших блогерів, які щодня публікують понад 4 млн статей.

Стратегія контенту має давати відповіді на такі запитання:

  1. Чому і навіщо ви ведете блог?
  2. Який контент ви хочете створювати?
  3. Яку мету ви маєте на увазі, публікуючи контент?

Коли ви визначитеся з відповідями, приймайтеся за складання стратегічного плану за контентом.

Насамперед визначте свою мету, тобто чого ви хочете досягти за допомогою блогу. Тут важлива конкретика! Розмиті цілі не працюватимуть ефективно. Наприклад, залучати на сайт 3000 відвідувачів щомісяця.

Далі вам потрібно досліджувати свою аудиторію, точніше визначити, хто ж ваші читачі. Як тільки ви зрозумієте, який контент їм подобається і які соцмережі використовують, вам буде легше підлаштуватись – придумати теми публікацій та ключові слова.

До речі, підбирати ключові слова можна за допомогою різних сервісів. Наприклад, є сервіс Google Keyword Planner. З його допомогою вам буде просто вирішити, які ключові слова та фрази повинні бути у ваших публікаціях. У процесі обов’язково зважайте на тематику свого блогу!

Потім ви можете створити календар для публікації. Наявність графіка написання статей та публікації іншого контенту дуже спрощує завдання. Принаймні це надає системності процесу, і ви точно не забудете про те, що в блог потрібно зробити публікацію. Контент-календар – це ваша продуктивність та послідовність!

І останнє, поділіться публікаціями! WordPress має чимало плагінів, які дозволяють ділитися публікаціями в різних соціальних мережах! Наприклад, у мене на сайті встановлений ShareThis Share Buttons. Суть у тому, що не тільки ви можете поділитись своїм контентом у своїх профілях у соцмережах, але й ваші читачі можуть це зробити!

Ось і вся магія створення блогу. Звичайно, багато залишилося «за кадром», але головну суть, гадаю, ви вловили. А якщо питання у вас ще залишилися, ви завжди можете записатися до мене на консультацію.

Потрібен сайт, консультація, анімація або графічний дизайн? Лишіть заявку і я з вами зв'яжуся!
Підтримати розвиток ресурсу



Translate »
4468 4463 4455 4370 4364 4352 4347 4295 2960 3004